Kailash schreef:Hoi Allemaal!
Ik stalk al enige tijd een aantal topics hier op het forum om te kijken hoe het andere Nederlanders afgaat in het proces naar de VS toe.
Goed, ik heb besloten om een einde te maken aan de stilte en gewoon een account aan te maken.
Misschien klinkt het gek, maar ik heb idee dat ik jullie allemaal ken. Niet enkel omdat ik jullie processen op de voet gevolgd heb, maar ook omdat jullie dezelfde stappen nemen als ik, haha.
In het kort over mijzelf:
Ik ben een 26-jarige Rotterdammer, opgeleid tot docent beeldende vorming en al enige tijd werkzaam hierin en als illustrator. Mijn gebruikersnaam is mijn voornaam, maar eigenlijk noemt iedereen mij Kai.Ik ben sinds februari verloofd met mijn Paige en we willen eind september trouwen. Leuk feitje: wij zijn verloofd op Super Bowl Sunday, ik scoorde daarmee onbedoeld mega veel punten bij haar vader en broers, maar wist zelf niet waarom, hahaha. Thank God for Wikipedia!
Wij gaan straks wonen in Franklin, TN. 30 minuten ten zuiden van Nashville. Zij is daar geboren en getogen en gezien onze toekomstplannen e.d. was het een goede stap om ons leven samen daar te beginnen.
Ons NOA1 was op 22-03, NOA2 op 13-06, P3 ontvangen op 22-07 en verstuurd op 25-07.
Dankzij jullie verhalen weten wij nu precies wat ons te wachten staat. Als jullie vragen hebben over mij, ons of ons K1-proces...schuw niet om te vragen te stellen!
Seriously...super bedankt daarvoor hahaha! Het heeft ons veel rust gegeven om gelijkgestemden (Fiance in NL, Petitioner in US) te vinden.
Enkele reacties:
Karin45; We liggen samen in de race. Ik zie dat jij 'em ook net hebt verzonden. Echt super gaaf!
Sundaysue: Je gaat er morgen gewoon al heen! Suuuuper gaaf! Ik ben echt heel blij voor je dat het eindelijk zo ver is. Jouw aanvraag (en topic) heeft ons veel geholpen, omdat jij steeds een paar stappen op ons voor was. Als ik met Paige belde, hadden we het geregeld wel over jouw ervaringen en bevindingen! Klinkt misschien gek van een vreemde; Maar we zijn beiden super blij voor je dat het eindelijk zover is. Congrats! Ik moest er stiekem om lachen dat jij ook uit R'dam komt en straks gaat wonen in TN!
WELKOM KAI
en succes met je K1 vanuit orange county, California
ik kom ook uit rotterdam