Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2012: slow chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
SemJes
Amerika-expert

Re: DV-2012: slow chat

Bericht door SemJes »

Haha nou jullie zijn welkom om hier een stukje taart te komen eten hoor :D
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

:thumbup: Daar houd ik je aan! Wellicht kom ik volgend jaar wel langs Buffalo als ik naar de VS ga! Moet nog een planning maken maar zal oostkust worden en Canada waarschijnlijk :P
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Gezellig!!! Er is hier veel moois te zien (naast de bekende Niagara falls) en dus absoluut de moeite waard om een kijkje in deze regio te nemen!
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

En iedereen is uiteraard welkom bij mij!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Ik ben al eens bij de Niagara Falls geweest :lol: .

Wil volgend jaar als het lukt naar Washington DC om wat vrienden op te zoeken en dan via New York/Boston oid richting Toronto. Moet nog een route uitstippelen maar dat komt na de zomer wel :)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Fredje, je komt een pagina of 8 te laat. :lol: Zoveel is er al over geschreven de afgelopen paar uur. :cry:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Fredje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Fredje »

Really? LOL :mrgreen: :lol: WAAR???
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

viewtopic.php?f=12&t=34543
Fredje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Fredje »

Dank je, ik heb niet goed gekeken. Wat een shitzooi voor de geselecteerden!
KaroUSA
Amerika-ontdekker

Re: Hoe recupereer ik mijn confirmation number?

Bericht door KaroUSA »

Ik tel ook af naar de 15de... het zou een mooi huwelijksgeschenk zijn indien we opnieuw geselecteerd zijn :!:
Weg uit België :wave:
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door kaap koraal »

@Kastelke:

Is het misschien niet fijn/goed om een nieuw " DV2012 slow chat 2.0 /part two/the rerun/cqual/the real deal " of zoiets te maken ivm de slechte vibes van dit topic en dat we onszelf weer kunnen motiveren/oppompen voor de echt goede uitslag over negen dag ? Uit deze "shitzooi" zoals het hierboven zo mooi verwoord is ^^^.

Ik ben er iig klaar voor aangezien ik al sinds half juni hyper ben/slecht in slaap kom/een ieder die het wil horen over de GCL vertel/wakker lig van wat en waar en hoe nu verder enz enz.

Hoe schrijf je cqual trouwens goed ? :lol:
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

kaap koraal schreef:Hoe schrijf je cqual trouwens goed ? :lol:
Het correcte woord is sequel.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

@ Kaap Koraal: ik laat de slow chat liever hier staan, want we weten nog helemaal niet hoe het nu verder gaat met de 15de. Straks hebben we Slow Chat 1, Slow Chat voor de 15de en Slow Chat voor het wanneer de 15de niet door is gegaan. Mr White heeft immers verzocht om de 2de trekking ofwel niet door te laten gaan, ofwel in gewijzigde vorm door te laten gaan met minder kandidaat-winnaars. We zullen eerst eens kijken wat daar volgende week beslist gaat worden.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik begrijp Kaap Koraal wel, dit topic heeft een totaal andere wending gekregen vanwege de ongeldige trekking. Die nasmaak blijft overheersen en begrijpelijk ook wel.

Maar zijn we er allemaal klaar voor? Ik weet zeker dat er een hoop enthousiastelingen hier zijn.. die de eerste keer niet hebben gewonnen en nu toch wel een nieuwe kans afwachten!!
Ik vind het wel heel spannend nu de datum nadert......
Sandy
Eagle`
Amerikafan

Bericht door Eagle` »

misschien beetje afwachten toch tot 12 july, misschien wordt de trekking on hold gezet ...
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Ik vind het prima als de gewone slow chat blijft bestaan hoor, ook al ben ik een gedupeerde van de mei trekking. Wel zo overzichtelijk en technisch gezien gaat het nog steeds om de DV-2012
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Fredje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Fredje »

"Sandy"
Ik weet zeker dat er een hoop enthousiastelingen hier zijn.. die de eerste keer niet hebben gewonnen en nu toch wel een nieuwe kans afwachten!!
Ik vind het wel heel spannend nu de datum nadert.....
ik vind het lastig. Ik zat er in Mei niet bij. Stel dat ik er volgende week wel bij zit en veel van de Mei trekking niet? Ik durf denk ik niet mijn enthousiasme te delen. Het voelt dan zo dubbel...
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik begrijp je gevoelens (en volgens mij delen meerderen dat, dat heb ik al eens eerder geschreven), daarom lijkt mij een een splitsing wel toepasselijk.
Dat gedupeerden ook een eigen topic krijgen, want dat speelt natuurlijk nog steeds.

Maar los daarvan vind ik zeker dat als je deze maand wint, dat je het niet onder stoelen of banken hoeft te steken hoor! Het is voor velen een droom en geweldig als je wint!
En dat mag je uiten :D
Sandy
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

De gedupeerden hebben al een topic, namelijk dat topic over dat de resultaten ongeldig zijn verklaard. Daarin wordt de verdere procedure ook besproken.

En niemand hoeft zich hier opgelaten te voelen of bang te voelen z'n enthousiasme te delen. Ik geef wel eerlijk aan dat ik het straks heel moeilijk vind als ik de resultaten zie en ik heb zelf niet gewonnen, en een ander wel. Daar ben ik wel heel eerlijk in, en ik denk dat iedereen die in mijn schuitje zou zitten dat ook moeilijk zou vinden. Maar dat neemt niet weg dat een ander niet blij mag zijn met zijn resultaat. Ik ben wel jaloers dan, maar niet afgunstig, als je snapt wat ik bedoel. Maar of dat nou in dit topic is, of een nieuw topic, dat maakt gevoelsmatig weinig uit. Wat mij betreft mag het dus gewoon hier blijven staan.
Fredje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Fredje »

Dank Sandy en Georgie! We gaan het volgende week zien. @ Georgie: ik was ook best wel jaloers toen ik las wie er op dit forum bij de Mei selectie zaten.
Toen bekend werd dat die trekking ongeldig was, maakte m'n hart een sprongetje! Ik hoop echt van harte dat jullie er weer bij zitten op 15 Juli.

Het is bijna zover.... :|
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer