Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV 2010 STARTS SOON!

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: DV 2010 STARTS SOON!

Bericht door Marcel87 »

Ja , dan is het wel handig om de foto's te updaten :mrgreen:

Ik ben ergens wel bang dat mijn foto toch niet goed is :cry: , ontdekte pas na het versturen dat er een heel klein beetje schaduw is aan de rechterkant ( zegmaar een zwart randje rond mn oren en nek )...
illuminate
Amerika-ontdekker

Re: DV 2010 STARTS SOON!

Bericht door illuminate »

kastelke schreef:'k Moet eerst nog nieuwe foto's laten maken wegens ander haarkleurtje dan vorig jaar.
Als je geen ander haarkleurtje had, zou je dan de foto's van vorig jaar gebruiken?
Ik heb nieuwe foto's laten maken, zowel gewone als digitale. (Ik kon niet alleen de digitale laten maken, helaas.) De digitale ga ik gebruiken voor de DV 2010. Moet ik voor het interview... als ik win... weer nieuwe laten maken??? Ik wil eigenlijk de gewone gebruiken, omdat ik die nu toch heb. Misschien dat ik die voor mijn zoontje wel opnieuw laat maken. Hij is nu 18 maandjes. Over een paar maandjes is hij ouder dan twee jaar.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer