Moeilijk te zeggen zo, maar met de voetpedaal heeft dat alvast niets te maken. Ik zou de machine eens opnieuw inrijgen en nieuwe naald steken. Is je garen van goede kwaliteit? Als je begint met stikken moet je stof ook al een eindje onder het voetje zitten, dus niet beginnen stikken helemaal op de rand van de stof want dan kan het ook wel eens mislopenoortjes schreef:Ook even of-topic:
Millie, als begin met een naad te naaien dan ontstaat er altijd aan het begin aan de onderkant een soort klont van draad.
Wat doe ik verkeerd ? Hangt dit samen met doseren via voetpedaal ? waar ik niet echt handig mee ben.
(Anderen die weten waarom dit gebeurt, alle reakties welkom.)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
verhuis elektrische toestellen
Re: verhuis elektrische toestellen
Re: verhuis elektrische toestellen
Dank je ! dat zal ik dan eens proberen.
Het garen is of Gutermann of Coates/Drina (ik doe dit uit mijn hoofd maar je herkent de namen vast wel).
Ik heb me overigens nooit gerealiseerd dat de kwaliteit van het garen van belang was.
Het garen is of Gutermann of Coates/Drina (ik doe dit uit mijn hoofd maar je herkent de namen vast wel).
Ik heb me overigens nooit gerealiseerd dat de kwaliteit van het garen van belang was.