Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dv 2014 - interview? casenumber 16xxx
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Dv 2014 - interview? casenumber 16xxx
Ok, kreeg net een bericht van de KCC, confirmation nummer ingetypt, uitnodiging begin december (12xxx)
Nog niet alle documenten binnen....., zal wel loslopen, nu gaat het toch wel snel.
Nog niet alle documenten binnen....., zal wel loslopen, nu gaat het toch wel snel.
-
- Amerika-ontdekker
Heel veel succes!
Ben benieuwd hoe alles verloopt ... vragen enz
Florida
Ben benieuwd hoe alles verloopt ... vragen enz
Florida
- EstherAnna77
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Oh spannend!!!
Dan gaat het inderdaad snel zeg!
Hou ons op de hoogte he?
ps. ik heb nog niks gehoord van de acro in de UK...grrrr
Dan gaat het inderdaad snel zeg!
Hou ons op de hoogte he?
ps. ik heb nog niks gehoord van de acro in de UK...grrrr
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor” – Mark Twain
DV2014 selected. Hopelijk in lente 2014 richting Santa Rosa, CA!!!!
DV2014 selected. Hopelijk in lente 2014 richting Santa Rosa, CA!!!!
Oke, dan ben ik met een beetje geluk volgende maand aan de beurt.
Wat gebeurt er trouwens als om technische redenen je geen email ontvangt ? moet je daar dan zelf achteraan gaan ?
Groet
Dominic
Wat gebeurt er trouwens als om technische redenen je geen email ontvangt ? moet je daar dan zelf achteraan gaan ?
Groet
Dominic
-
- Amerika-ontdekker
Durf ik niet te zeggen, ik had eerlijk gezegd gewoon post verwacht.
Zoals gezegd is cutoff in December 12.500, ik zit hier een tikje onder dus kun je zelf ongeveer inschatten wanneer je aan de beurt zou moeten komen, neem 6 weken in acht, mocht er niets komen dan zou ik wel even aan de bel trekken bij KCC.
Ik was eerlijk gezegd ook verrast, vooral omdat ik mijn confirmation nummer helemaal niet had ontvangen en na meerdere tevergeefse pogingen met mijn casenummer nul op het rekest kreeg. ( is 14 ipv. 16 chars)
Gelukkig stond er ook nog een knopje "I forgot my confirmation number"
.
Succes en ik hou jullie op de hoogte.
Zoals gezegd is cutoff in December 12.500, ik zit hier een tikje onder dus kun je zelf ongeveer inschatten wanneer je aan de beurt zou moeten komen, neem 6 weken in acht, mocht er niets komen dan zou ik wel even aan de bel trekken bij KCC.
Ik was eerlijk gezegd ook verrast, vooral omdat ik mijn confirmation nummer helemaal niet had ontvangen en na meerdere tevergeefse pogingen met mijn casenummer nul op het rekest kreeg. ( is 14 ipv. 16 chars)
Gelukkig stond er ook nog een knopje "I forgot my confirmation number"

Succes en ik hou jullie op de hoogte.
Hoi ik heb begrepen dat je elke 15e van de maand kan checken of je er bij bent .Maar staat de confirmation nr waar je mee gewonnen hebt in de lijst
Laatst gewijzigd door Dude op 21 okt 2013, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, het is onnodig een volledig bovenstaande bericht te quoten
Reden: Quote verwijderd, het is onnodig een volledig bovenstaande bericht te quoten
Hi - het is niet de bedoeling dat je een voorgaand bericht waar je op reageert, helemaal herhaalt - sterker nog, het is tegen de forumregels !
hoi ja was even een fout van mij
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tonyboy, je moet naar het visa bulletin kijken. Jouw nummer staat niet in die lijst, maar als je ziet dat ze bijvoorbeeld gaan tot nr. 16500 en jij hebt 15500, dan weet je dat je er bij gaat zijn.
Google 'visa bulletin November 21013'.
Google 'visa bulletin November 21013'.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Nou dat duurt nog wel even zeg....
(sorry, kon het niet laten.)
(sorry, kon het niet laten.)
Ja ik zit in de 14000 dus afwachten maar 

-
- Amerika-ontdekker
Visa bulletin Januari Europe : 13.200
Jeetje verschil met vorige maand maar 700.... Misschien door shutdown van vorige maand?
Pff wij wachten het rustig af
Jeetje verschil met vorige maand maar 700.... Misschien door shutdown van vorige maand?
Pff wij wachten het rustig af

Iniedergeval weet ik nu wel dat ik er de volgende keer toch echt bij moet zitten (zit net niet aan de 14x)
-
- Amerika-ontdekker
Lucky you!
Succes
Succes
-
- Amerika-ontdekker
Ladies and gentlemen, we've got 'em.
Vanmiddag het aangetekende pakket van het consulaat mogen ontvangen, visa in de paspoorten, gesloten enveloppen voor de immigratiedienst per migrant, x-ray ( op een cd) en de vaccinatiegevens erbij.
Terugkijkend denk ik dat jullie je geen zorgen hoeven te maken, medisch onderzoek stelt in principe weinig voor, de kinderen kregen een standaard onderzoekje, de ouders alleen bloedafname en x-ray als extra.
Bezoek aan het consulaat verliep makkelijk, zoals gezegd ze willen de originelen en de copien per item dus 2 mappen maken en die dan per verzoek overhandigen, vingerafdrukken van de ouders nog, daarna wordt gevraagd of alles naar waarheid is ingevuld, "raise your right hand".....
en "you're all set"......
Totdat ik er buiten achter kwam dat ik volgens mij toch echt moest betalen, dit waren ze dus vergeten, gelukkig waren ze er binnen ook al achter, wel even door security en even betalen, sorry voor onze fout.... zag later dat ze ongeveer op die tijd ook naar ons thuis hadden gebeld.......
Na afloop nog even A'dam in, o.a. Anne Frank huis bezocht, is voor ons niet echt naast de deur dus heel interessant, uiteraard ook voor de kinderen.
Na 2 dagen alles weer terug, ook de originele documenten, die lever je daar dus wel in maar krijgt ze, na controle, weer terug, zo blijkt.
Al met al stelt het, gelukkig, niet zo veel voor.
Nu de volgende stap........
Succes,
Mvdh.
Vanmiddag het aangetekende pakket van het consulaat mogen ontvangen, visa in de paspoorten, gesloten enveloppen voor de immigratiedienst per migrant, x-ray ( op een cd) en de vaccinatiegevens erbij.
Terugkijkend denk ik dat jullie je geen zorgen hoeven te maken, medisch onderzoek stelt in principe weinig voor, de kinderen kregen een standaard onderzoekje, de ouders alleen bloedafname en x-ray als extra.
Bezoek aan het consulaat verliep makkelijk, zoals gezegd ze willen de originelen en de copien per item dus 2 mappen maken en die dan per verzoek overhandigen, vingerafdrukken van de ouders nog, daarna wordt gevraagd of alles naar waarheid is ingevuld, "raise your right hand".....
en "you're all set"......
Totdat ik er buiten achter kwam dat ik volgens mij toch echt moest betalen, dit waren ze dus vergeten, gelukkig waren ze er binnen ook al achter, wel even door security en even betalen, sorry voor onze fout.... zag later dat ze ongeveer op die tijd ook naar ons thuis hadden gebeld.......
Na afloop nog even A'dam in, o.a. Anne Frank huis bezocht, is voor ons niet echt naast de deur dus heel interessant, uiteraard ook voor de kinderen.
Na 2 dagen alles weer terug, ook de originele documenten, die lever je daar dus wel in maar krijgt ze, na controle, weer terug, zo blijkt.
Al met al stelt het, gelukkig, niet zo veel voor.
Nu de volgende stap........
Succes,
Mvdh.
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Wat goed!! gefeliciteerd! Wij mogen het begin Januari ook gaan proberen 

Never give up!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Super!
En hoe gaat het nu verder?
En hoe gaat het nu verder?
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 3869 Weergaves
-
Laatste bericht door Ziva
-