Hello guys and girls,
Still alive and kicking,
Moet nog wel ff vandaag de DV invullen, je weet maar nooit toch ?
Ja, wat moet ik zeggen het verhaal blijft saai en ééntonig

maar hebben het hier nog steeds super naar ons zin (understatement)
Elke dag dat zonnetje op ons bolletjes geeft toch echt wel veel positieve vibes moet ik zeggen.
Heel de zomer lekker elke middag met de kids in het zwembad.
In de 15 maanden dat we hier nu zijn tussen de 3-4 dagen echte regenachtige dagen pas gehad is dat niet heerlijk.
Rest van die 15 maanden lekker op slippertje en korte broek.
En pas in één file gestaan door een ongeval wel te verstaan.
Mijn 6 jarige zoon gaat zo ontzettend goed op school, deze week gesprek gehad en volgend jaar gaat hij naar de advanced/gifted class ( A rated school). #PROUD#
Hij komt elke dag thuis met straight A+ en 100% scores !! #PROUD#
Hij moest tot nu toe zo'n 10 boeken hebben gelezen en hij zit al over de 50 !! En niet alleen lezen maar er achteraf ook vragen over kunnen beantwoorden (90% score) #PROUD# schrijven, engels gaat allemaal super.
Geld verdienen tijdens de zomer was wel beetje lastig maar gaat nu weer super 3 weken volgeboekt.
Bedrijfje erbij gekocht op Boca Grande (zie google maps,a must zooom in)
En het is/blijft zo heerlijk (Trumanshow) vriendelijk/gemoedelijk hier.
Er worden hier lokaal allerlei festiviteiten georganiseerd waar je financieel niet zo word uitgekleed zoals in NL.
Kids gratis onder de 12 jaar , gratis parkeren en ook al sta je in het gras ergens niet gelijk een boete onder je ruitenwisser.
Gister nog naar een soort Food festival (proeverij van locale restaurants) geweest en met tussen de 1000den mensen en niemand die tegen je aan loopt.
Ben zelf 1.94 (108 kilo

maar in NL altijd van die mensen die je niet zien ofzo ???
-Leuke nieuwe mensen leren kennen. Bij de div Zuid Amerikanen alleen nog ff wennen dat ze 2 uur later komen op onze afspraken ..
-Geen hooikoorts meer.
-Benzine hier nu $2.93 per gallon. Me like als petrolhead.
-Even afkloppen geen boetes meer gekregen.
Dat is het weer even ...DV invullen gaat.