Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verpleegkundige in New York State
Re: Verpleegkundige in New York State
Vandaag NCLEX gedaan bij 85 vragen ging de computer uit het minimum aantal vragen voor de NGN NCLEX. Ben erg benieuwd ik heb het of goed gedaan of heel slecht hahahah we wachten af over 48 uur kan ik de quick result aanvragen
Spannend!
Als je veel moeilijke vragen hebt gekregen (zoals select all that apply vragen) dan zit je volgens Klimek aan de kant van "pass".
Het gevoel van jezelf is denk ik nog het meest belangrijk.
Ik had destijds genoeg vragen waarvan ik wel wist deze goed te hebben beantwoord. En veel SATA en andere moeilijke vragen aan het eind. Hij sloeg ook af bij het minimum aantal (destijds 75).
Hoe heb je geoefend als ik vragen mag?
Als je veel moeilijke vragen hebt gekregen (zoals select all that apply vragen) dan zit je volgens Klimek aan de kant van "pass".
Het gevoel van jezelf is denk ik nog het meest belangrijk.
Ik had destijds genoeg vragen waarvan ik wel wist deze goed te hebben beantwoord. En veel SATA en andere moeilijke vragen aan het eind. Hij sloeg ook af bij het minimum aantal (destijds 75).
Hoe heb je geoefend als ik vragen mag?
Ik heb mometrix boek gekocht en van een vriendin die in California werkt kreeg ik een tip van nursern op YouTube heel veel video’s met goede info over van alles ECG medicatie noem het maar op zij legt het uit op een heerlijke manier en quizlett met flash cards. Ik heb ook veel oefen vragen gedaan UWorld en nurseslabs daar kun je ook echt van alles vinden. Ik had niet mega veel SATA wel veel analytische vragen over welke patiënt ga je als eerst behandelen veel vragen over over de planning van zorg. Ik had wel 6 casussen elk met 6 vragen die zijn wel allemaal SATA er waren wel wat vragen over medicatie waarvan ik dacht geen flauw idee en dat terwijl ik op quizLet een lijst met 140 NCLEX medicatie heb zitten leren. Mijn laatste vragen waren op basis van een casus. Ik heb geen idee er waren zeker een heel aantal vragen die ik echt wel wist sommige twijfelde ik iets het fijne is wel nu met de NGN dat met de SATA vragen je wel punten krijgt ook el mis je er een dat was hiervoor niet zo.
Vandaag kon ik de onofficiële uitslag kopen bij Pearson PASS
Ik heb het gehaald heel blij en opgelucht
Ik heb het gehaald heel blij en opgelucht
Gefeliciteerd!!!! 

Gefeliciteerd!!!! 

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
BassD. schreef: ↑13 jul 2024, 12:32Hoi Nurse17
Je kunt op de website van het nursing board de laatste eisen terugvinden. Reken er maar niet op dat het makkelijker wordt.
De eisen rondom goedkeuring diploma zul je per staat moeten bekijken.
Als je naar New York wilt kun je de stappen uit dit forum volgen. Kan zijn dat formulieren wel veranderen over de tijd. Maar reken er op dat de rompslomp blijft.
Ahhhh ok! ik dacht aan california, ik zal het even opzoeken op de website van het nursing board, bedankt voor het reageren!
California moet je alles via CGFNS doen. Het is inderdaad een rompslomp zodra je je NCLEX gehaald hebt en IELTS examen begint de visa procedure daar zit ik nu in en die kan 8 maanden tot 3 jaar duren. Veel succesnurse17 schreef: ↑21 aug 2024, 13:50BassD. schreef: ↑13 jul 2024, 12:32Hoi Nurse17
Je kunt op de website van het nursing board de laatste eisen terugvinden. Reken er maar niet op dat het makkelijker wordt.
De eisen rondom goedkeuring diploma zul je per staat moeten bekijken.
Als je naar New York wilt kun je de stappen uit dit forum volgen. Kan zijn dat formulieren wel veranderen over de tijd. Maar reken er op dat de rompslomp blijft.
Ahhhh ok! ik dacht aan california, ik zal het even opzoeken op de website van het nursing board, bedankt voor het reageren!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 887 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-
- 0 Reacties