Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grote verkoop, vreemd gevoel...

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
SanneN
Amerikakenner

Re: Grote verkoop, vreemd gevoel...

Bericht door SanneN »

OscarG schreef: Ruime schatting is 10 verhuisdozen per 1m3. Dan gaan er zo'n 60 dozen in 6m3. , 100 dozen in 10m3.
Dat is eigenlijk heel veel...
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Let wel op het formaat van je 'verhuisdoos', want die zijn blijkbaar niet zo standaard, dat kan wel eens verschillen van firma tot firma (of merk).
Verder doe je boeken beter in een kleinere doos, tenzij je je een breuk wilt heffen, en serviesgoed in een model dat hoger is dan dat het lang is (want je stapelt borden bijvoorbeeld niet horizontaal, maar vertikaal).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
SanneN
Amerikakenner

Bericht door SanneN »

De papieren van de NIH zijn binnen! Ik moet een "contract" ondertekenen en terugsturen. Binnenkort kan ik eindelijk de visum documenten krijgen... Er zit vooruitgang in! :P
choco
Amerikafan

Bericht door choco »

Fijn dat eindelijk schot in de NIH-papier-winkel zit!
Ik heb afgelopen zomder ook mijn hele huisraad bij de IKEA gehaald (College Park). Dat was nog een hele belevenis, want anders dat in NL -waar je in de winkel een bon krijgt voor je matras die je dan vervolgens na de kassa afhaalt aan een balie- moest ik mijn Queen-size matras en boxspring zelf op een karretje laden in het magazijn :shock: (kingsize kon je wel weer afhalen bij een balie). Bezorgen kost 70 dollar en wordt dan dezelfde dag geleverd (of de volgende dag, als je pas later op de dag in de winkel bent).

Offtopic: Ik was vorige maand nog bij de IKEA en zag dat ze daar nu ook self service check-out counters hebben. Ze waren alleen niet zo praktisch...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer