Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2017 winnaar: Kastelke

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
sundaysue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: DV-2017 winnaar: Kastelke

Bericht door sundaysue »

Jeetje, dat lijkt me toch een zware beslissing! :(

Heel dapper om toch te kiezen voor wat het beste is voor nu en wie weet in de toekomst!
K-1 traject afgelopen in 2016.
Lawful Permanent Resident sinds 07/07/2019
Removing of Conditions on Greencard: 04/18/19
Burgerschap N-400: Aangevraagd op 09/02/2020
Officieel Amerikaanse Burger: 01/29/2021

Over & done!
Anneke66
Amerika-ontdekker

Bericht door Anneke66 »

Jullie zijn vast niet over één nacht ijs gegaan om deze beslissing te nemen. Heel veel succes met jullie verdere plannen in het prachtige Canada!!! Ook bedankt voor je immer sympathieke bijdragen op dit forum!! :thumbup:
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Wat zonde voor jullie dat dit na al die tijd dan niet op het goede moment kwam! Ik hoop maar dat aan die moeilijke beslissing wel prettige redenen ten grondslag lagen.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Wow Elke, we 'zien' elkaar op FB, maar ik lees nu pas dat je de DV-2017 gewonnen hebt. Hoe is het mogelijk na al die jaren! :D
Inmiddels alweer 10 jaar geleden, maar ik kan mij jullie emigratiewens destijds nog goed herinneren.

Ik lees nu ook jullie keuze om het aan je voorbij te laten gaan, heel begrijpelijk, gezien jullie woongenot in Canada! :thumbup:
Sandy
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer