Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2010: slow-chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
jaja5
Amerikakenner

Re: DV-2010: slow-chat

Bericht door jaja5 »

Disney-Golf schreef:@marcel 87.
wat ik nu ga neerschrijven zal je nu als lulkoek ervaren maar na enige tijd ga je dit terug lezen en tegen jezelf zeggen, G.V.D. Disney Golf weet waarover hij praat.
Ik heb 2 kinderen van 2 verschillende relaties dus weet ik maar al te goed wat tegenslag en mislukkingen in de liefde is/zijn.
Maakt niet uit welke geaardheid je hebt; liefde is liefde.
Het feit dat het met vincent niets geworden is voorbestemd. (rot hé!)
Maar geloof me, alles in het leven heeft een reden.
Misschien is het je nu niet direct duidelijk maar geloof me, elke relationele, emotionele tegenslag resulteerd in een beter leven in de toekomst.
Kijk elke ochtend in de spiegel en zeg tegen jezelf; hier staat een spetter en ik verdien beter.
Je zal zien dat op het moment dat je het minste verwacht zal Mr. right voor je neus zal staan.
ff terug on topic!
Dit geld ook voor de DV deelnemers; ergens staat jullie een andere/betere uitdaging te wachten.
Ofwel is de tijd voor jullie niet rijp ofwel ga je iets beters vinden in een ander land.
Denk daar maar eens over na en als je binnen een paar jaar deze post terug leest en bij jezelf zegt Disney Golf had gelijk, laat het me dan maar weten... :beerchug:
Helemaal mee eens! :D
yardenoy schreef:
kastelke schreef:En voor diegenen die wel gewonnen hebben: zorg verdorie dat je door heel de procedure gaat en die kaart ten gelde maakt! (want anders sta ik niet in voor de gevolgen, ;-) )
Wij gaan er voor de volle 100 procent tegenaan!

@Marcel87: Veel sterkte.
Ook hier helemaal en voor de volle 100% :dance:

eh en ook al doet iemand dit niet, Elke, dan is dat ook het beste voor iedereen :wink: Jij weet toch ook heel goed dat juist door het hoog aantal mensen die of niet doorzet, of niet door mag wegens welke redenen dan ook, de kans er is voor de GC... meer dan de helft van de mensen met een NL krijgt helemaal geen GC (dit jaar 102.800 een NL en 'maar' 50.000 GC's)

Er komt een tijd dat men weet waarom uitkomsten zo zijn als ze nu zijn (hoe dat nu ook is)
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Hallo allemaal
Ik was al weer een tijdje niet meer te vinden bij alles amerika. Teleurstelling was toch wel groot,nadat de tijd verstreek en al helemaal na de bevestiging op 1 juli. Werd daar al helemaal niet vrolijk van toen ik nu even terug zat te lezen.....je voelt gewoon bij iedereen de teleurstelling. Uit het veld geslagen........je denkt toch, het had zo leuk geweest als het op deze manier was gelukt deze keer, en vooral een stuk makkelijker alvorens het allemaal toch al moeilijk genoeg zal worden.Maar ja, aan de andere kant.....het is gewoon niet zo en je moet toch weer verder gaan bedenken, wat nu? In ieder geval.....iedereen tot over een aantal maandjes als we weer mogen inschrijven voor de DV2011, dan spreken we alkaar vast wel weer en gaan we allemaal weer enthousiast aan de gang. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :D .
En Marcel.....spijtig dat het zo gelopen is met Vincent.
gr Judy
kiyu
Amerikafan

Bericht door kiyu »

Ik lees `t nu pas Marcel..............`t spijt me dit te moeten lezen! Ik had `t je zooooooooo gegund!
Maar ik wens je al `t geluk van de hele wereld voor de toekomst! En mocht je volgende x weer meedoen zal ik zeker voor je duimen!

groetjes Kiyu
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer