Amerikanees schreef:Sten schreef:
Uh ja? Dit betekent dus dat jij dat ook had kunnen lezen als winnaar, dat je niet huis en haard moet verlaten tot je tijdens het interview te horen kreeg dat je erdoor was. Ik wist deze passage omdat Jeroen en ik dit zelf hebben meegemaakt en ik alles bleef napluizen... Deze tekst stond mij helder voor de geest, vandaar dat ik hem zo snel kon tergvinden.
Uuuhm...ik woon tijdelijk in Nieuw Zeeland...wat had ik anders moeten doen op basis van dat eerste bericht...??

Ik begrijp dat je nog steeds in shock bent, maar je haalt er zoveel persoonlijke achtergrond gegevens bij, ik vrees dat de US daar geen boodschap aan heeft. Natuurlijk gaan mensen stappen ondernemen, gaan ze dingen voelen,
veel dingen, maar de US bouwt deze veiligheid voor zichzelf in: ajb, ga nu niet je leven overhoop gooien, terwijl je niet zeker weet dat dat je de GC hebt. Ze houden met van alles rekening, bijvoorbeeld mensen met een strafblad. Ze hebben geen zin in schadeclaims wegens mensen die hun GC toch niet kregen.
Jeroen en ik waren het hele jaar dat we moesten wachten in gedachten ook al half in de US, en gingen daarmee in feite al te ver vooruit op de GC. Bij ons lukte het en kwamen we door het interview, maar ik bleef zenuwachtig en onzeker tot tijdens het interview. Zelfs na het interview bleef ik Jeroen vragen: "Zei hij écht dat onze visas approved waren? " Ik kon het niet geloven, durfde mijn oren niet meer 100 % te geloven.
Amerikanees, houd je hoofd rechtop en bijt je niet alleen vast in de dingen die inderdaad voor jouw zaak spreken. Want er zijn er ook heel wat dingen die voor de US spreken.