Bespeur ik hier iets als een complottheorie‽ Of de computerfout zich überhaupt heeft voorgedaan? Uh, wat anders? Verklaar 'jullie' nader (wie schreven deze tekst)? Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten?Amerikanees schreef:Also we are concerned that “no one will be disciplined for the error” [4], so we can’t help but ask ourselves whether the error actually took place. Otherwise, it seems they spent 6 month on the vetting of incorrect selectees. Isn’t that just a waste of time and money? Isn’t that something someone has to be disciplined for?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
Dit artikel verscheen een kwartier geleden op de toonaangevende website Huffington Post: http://www.huffingtonpost.com/2011/05/3 ... 69332.html
Onze Amerikanees wordt erin vermeld:
"If I hadn't received the letter that I was selected, I would never have quit my job here, quit my house, bought plane tickets, spent money on getting pictures and sending them per express DHL to Kentucky," a man named Daniel, who was born in the Netherlands and lives in New Zealand, wrote to Change.org (He asked that his last name be omitted for future employment purposes). "People's whole lives were put on a rollercoaster, emotional as well as financial. This is just not right."
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja en ook in het commentaar dat het niet slim was om zo snel alles al op te geven. Dat moet je pas doen na je interview. Je hebt dan nog tijd genoeg om alles te regelen
- Amerikanees
- Amerikafan
Als je de moeite niet hebt genomen dit topic compleet te lezen, neem dan ook niet de moeite dit soort teksten wederom te herhalen...ik begin er niet meer aan om mijn verhaal en mijn keuzes nogmaals toe te lichten...ned in MO schreef:Ja en ook in het commentaar dat het niet slim was om zo snel alles al op te geven. Dat moet je pas doen na je interview. Je hebt dan nog tijd genoeg om alles te regelen
Only the strong survive.....
- Amerikanees
- Amerikafan
That's me....Centrino schreef:Dit artikel verscheen een kwartier geleden op de toonaangevende website Huffington Post: http://www.huffingtonpost.com/2011/05/3 ... 69332.html
"If I hadn't received the letter that I was selected, I would never have quit my job here, quit my house, bought plane tickets, spent money on getting pictures and sending them per express DHL to Kentucky," a man named Daniel, who was born in the Netherlands and lives in New Zealand, wrote to Change.org (He asked that his last name be omitted for future employment purposes). "People's whole lives were put on a rollercoaster, emotional as well as financial. This is just not right."

... ure=fvwrel

- Amerikanees
- Amerikafan
Ok, ik heb dit draadje met veel interesse gelezen.Amerikanees schreef:Als je de moeite niet hebt genomen dit topic compleet te lezen, neem dan ook niet de moeite dit soort teksten wederom te herhalen...ik begin er niet meer aan om mijn verhaal en mijn keuzes nogmaals toe te lichten...ned in MO schreef:Ja en ook in het commentaar dat het niet slim was om zo snel alles al op te geven. Dat moet je pas doen na je interview. Je hebt dan nog tijd genoeg om alles te regelen
En laat ik voorop stellen dat ik me helemaal kan indenken wat een gigantische teleurstelling het was voor de winnaars toen bekend werd dat de trekking niet geldig was verklaard. En ik gun echt iedereen de GC.
Maar, het is nu eenmaal feit dat de trekking ongeldig is, like it or not. Maar die beslissing is gemaakt. En zoals ik kan lezen zijn de meeste mensen weer bezig met hun leventje en hopen op de juli trekking.
Amerikanees, jij bent degene die besloot om je baan en huis op te zeggen en om op vakantie te gaan. Er is niemand die je gedwongen heeft om dat te doen. En, om je heel eerlijk te zeggen vind ik het ook niet zo slim, maar dat is TOTAAL MIJN MENING dus vreet me niet op!
Maar het begint er een beetje op te lijken of je iedereen de schuld geeft van de situatie waarin je nu zit.... En je geeft behoorlijk af op het land waar je met alle geweld naartoe wilt verhuizen.... sorry, rijmt niet helemaal voor mij...
Er wordt meerdere malen gemeld niet te overhaast te werk te gaan met banen en huizen opzeggen ed, omdat je pas de daadwerkelijke GC krijgt ALS JE DOOR HET INTERVIEW BENT, en niet eerder!! En ja, het zal misschien niet veel voorkomen, maar het gebeurt wel dat mensen afgewezen worden om andere redenen! En totdat je daadwerkelijk te horen krijgt dat je toegelaten wordt kan er dus nog steeds van alles gebeuren.
Maar troost je, welk land je ook woont, er zullen altijd beslissingen genomen worden waar jij het totaal niet mee eens bent.... en totdat je het voor het zeggen hebt in een land, heb je soms niets daartegen in te brengen...
En wat had je gedaan als je niet had gewonnen, had je dan gewoon je baantje gehouden en volgend jaar weer ingeschreven?
Eerlijk gezegd klinkt ook alsof dit echt je laatste strohalm was....., maar totdat de trekking totaal wordt afgeschaft heb je gewoon (net als iedereen hier, mensen die soms al meer dan 10 jaar meedoen....) elk jaar weer de mogelijkheid om je in te schrijven.
Nogmaals, je zult me het vel wel over mijn oren trekken, want ik schrijf dingen die jij niet leuk vind, maar dit is mijn mening..... En gelukkig leven we in landen waar we vrij zijn in het uiten van diezelfde mening!
Ik wil iedereen die meedoet van heel veel succes wensen in de trekking, en wie weet worden een aantal van jullie alsnog uitgekozen!
each day's a gift and not a given right
[quote="bz&t"Hier de Amerikanees onder een andere alias (bloed zweet & tranen). Beste FDDG....mij niet zo slim noemen is equivalent aan mij dom noemen. Dat vind ik beledigend.[/quote]
mmm, het was zeker niet mijn bedoeling je te beledigen. Maar als je zo voortvarend te werk gaat zonder ook maar enige zekerheid.... tja dan moet ik daar toch mijn conclusies bij trekken..... Maar ik kan me zeker voorstellen dat met zoveel emoties (en ik denk dat de emoties behoorlijk hoog opliepen zodra bekend werd dat de trekking ongeldig was...) zelfs een intelligent persoon minder slimme beslissingen maakt....
En wat betreft mensen die verwijdert worden, daar weet ik niets van. Wat wel feit is, is dat je in het verleden een aantal keer niet echt vriendelijk geweest tegen mensen, en dat kan natuurlijk niet zonder reactie(s) blijven.
Je weet zelf wel dat als je iets op dit forum (maar geloof me, op elk ander forum gebeurt precies hetzelfde) vraagt of vermeld, of zelf iets als reactie geeft dan wordt er op geschoten. Soms blijft het vriendelijk, maar soms kan de discussie ook heel hoog oplopen en wordt het heel onvriendelijk.
En er zijn zelfs mensen die met opzet bepaalde reacties geven om mensen tegen de haren te strijken! Zoals de "bullies" die er op elke highschool te vinden zijn, zitten ze hier ook. En natuurlijk is het veel makkelijker en leuker om het anoniem te doen....
mmm, het was zeker niet mijn bedoeling je te beledigen. Maar als je zo voortvarend te werk gaat zonder ook maar enige zekerheid.... tja dan moet ik daar toch mijn conclusies bij trekken..... Maar ik kan me zeker voorstellen dat met zoveel emoties (en ik denk dat de emoties behoorlijk hoog opliepen zodra bekend werd dat de trekking ongeldig was...) zelfs een intelligent persoon minder slimme beslissingen maakt....
En wat betreft mensen die verwijdert worden, daar weet ik niets van. Wat wel feit is, is dat je in het verleden een aantal keer niet echt vriendelijk geweest tegen mensen, en dat kan natuurlijk niet zonder reactie(s) blijven.
Je weet zelf wel dat als je iets op dit forum (maar geloof me, op elk ander forum gebeurt precies hetzelfde) vraagt of vermeld, of zelf iets als reactie geeft dan wordt er op geschoten. Soms blijft het vriendelijk, maar soms kan de discussie ook heel hoog oplopen en wordt het heel onvriendelijk.
En er zijn zelfs mensen die met opzet bepaalde reacties geven om mensen tegen de haren te strijken! Zoals de "bullies" die er op elke highschool te vinden zijn, zitten ze hier ook. En natuurlijk is het veel makkelijker en leuker om het anoniem te doen....
each day's a gift and not a given right
@ Daniël (Amerikanees)
Een permaban? Ik kan het me niet voorstellen. Laten we even wachten op Elkes e.a. reactie. Mooie naam hoor, Daniël... Ik zat gisteren te denken of ik je misschien "Kees" zou gaan noemen.
Misschien zit je er weer bij op 15 juli. Dat hoop ik echt voor je.
Een permaban? Ik kan het me niet voorstellen. Laten we even wachten op Elkes e.a. reactie. Mooie naam hoor, Daniël... Ik zat gisteren te denken of ik je misschien "Kees" zou gaan noemen.

Misschien zit je er weer bij op 15 juli. Dat hoop ik echt voor je.
Daniël is/wordt beroemd!Centrino schreef:Dit artikel verscheen een kwartier geleden op de toonaangevende website Huffington Post: http://www.huffingtonpost.com/2011/05/3 ... 69332.html
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
In overleg met de moderators is besloten dat Amerikanees/DandyBoy/BZ&T een permanente ban krijgt. Hij heeft voldoende kansen gekregen op het forum, en een tijdelijke ban heeft hem duidelijk niet kunnen helpen om de forumregels serieus te nemen, zijn emoties onder controle te houden en niet te gaan schelden op mensen die dingen zeggen waar hij het niet mee eens is.Sten schreef: Een permaban? Ik kan het me niet voorstellen. Laten we even wachten op Elkes e.a. reactie.
Het plotse ongeldig verklaren van de trekking is voor alle betrokkenen erg geweest, en ik ben er zeker van dat haast ieder van hen nog met een fikse kater zit. Maar blijven schelden op mensen die het niet met je eens zijn, ondanks de waarschuwingen voor en achter de schermen, gaat te ver.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Maar had hij recentelijk nog op mensen gescholden? Heb ik iets gemist? Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig hoe zijn story nu verder gaat, Elke. Wil je het nog niet één keer proberen? Ik was er inmiddels aan gewend dat Daniël niet naar argumenten keek, als ik of wie dan ook die aanvoerde. Maar dat is ook niet verplicht. Ik was er ook al aan gewend geraakt dat hij het nooit eens was met wat anderen zeiden. Maar ook dat mag. Ik ken hem verder niet, maar volgens mij bedoelt hij het niet kwaad. Hij wil niet opgeven. Ik zal hem missen hoor, als hij niet meer post.kastelke schreef: In overleg met de moderators is besloten dat Amerikanees/DandyBoy/BZ&T een permanente ban krijgt. Maar blijven schelden op mensen die het niet met je eens zijn, ondanks de waarschuwingen voor en achter de schermen, gaat te ver.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sten, we hebben enkele van zijn laatste berichten van het forum gehaald omdat ze na herhaalde waarschuwingen wel heel erg ver over de schreef gingen. Dus neen, we gaan het niet nog een keer proberen. Ik heb begrepen dat hij ook op andere fora/een ander forum aktief was, dus indien gewenst kan je hem via die weg volgen.
En misschien ga je tussendoor hier toch nog iets van hem lezen want hij heeft ons laten weten het hier niet bij te laten en dus terug te blijven komen onder andere namen en via andere IP adressen. Zodra we dat zien, zullen we zijn bericht onmiddellijk verwijderen. Maar misschien ben jij wel de eerste die het leest en dan weet je waar hij mee bezig is.
En misschien ga je tussendoor hier toch nog iets van hem lezen want hij heeft ons laten weten het hier niet bij te laten en dus terug te blijven komen onder andere namen en via andere IP adressen. Zodra we dat zien, zullen we zijn bericht onmiddellijk verwijderen. Maar misschien ben jij wel de eerste die het leest en dan weet je waar hij mee bezig is.
Elke
Okay, Elke, ik had dus inderdaad een aantal posts niet gezien. Het zijn nog een lange 6 weken tot 15 juli en ik leef met de deelnemers van DV 2012 mee. Dit is een jaar dat niemand snel zal vergeten. PS: ik kom over het algemeen niet op andere fora. Ik ben heel trouw en monogaam.kastelke schreef:Sten, we hebben enkele van zijn laatste berichten van het forum gehaald omdat ze na herhaalde waarschuwingen wel heel erg ver over de schreef gingen. Dus neen, we gaan het niet nog een keer proberen. Ik heb begrepen dat hij ook op andere fora/een ander forum aktief was, dus indien gewenst kan je hem via die weg volgen.

-
- Amerika-expert
hij krijgt het nog druk - misschien kan Mr. White hem hier ook bij helpen?kastelke schreef:...En misschien ga je tussendoor hier toch nog iets van hem lezen want hij heeft ons laten weten het hier niet bij te laten...
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
misschien is het iemand met veel fantasie.Laatst was er op het forum toch nog iemand actief met een heel wazig/verzonnen verhaal mbt zijn aanstaande emigratie.Misschien is het wel dezelfde persoon?
Maar goed hopenlijk is hij er echt series mee maar dan moet hij wel betere manieren leren.
Maar goed hopenlijk is hij er echt series mee maar dan moet hij wel betere manieren leren.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb geen aanwijzingen dat het om dezelfde persoon gaat. Integendeel.
Elke
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
nou we moeten en natuurlijk niet te lang op doorgaan maar ieder goed ontwikkeld mens ( wat hij wel lijkt te zijn) zal zich toch anders gedragen,daarom komt het op mij na al die tijd toch erg ongeloofwaardig over.Velen in dit otpic hebben er de nodige energie in gestoken om uitgebreid te reageren dus dan zou er toch een belletje moeten rinkelen na de eerste waarschuwing? Maar goed ik blijf dit topic volgen heel nieuwsgierig hoe het voor iedereen gaat aflopen.Sterkte allemaal.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
tjonge jonge jonge lol het lijkt hier wel een kleuterklas.
heb dit topic laatste tijd helemaal gemist, maar laat iedereen toch lekker doen waar ze zin in hebben, van beide kanten, ik snap allebei de kanten wel en mensen permanente bans geven vind ik wel erg ver gaan, zolang ze in bepaalde topics blijven is er toch niet veel aan de hand lijkt me, beetje overdreven allemaal, van beide kanten.
heb dit topic laatste tijd helemaal gemist, maar laat iedereen toch lekker doen waar ze zin in hebben, van beide kanten, ik snap allebei de kanten wel en mensen permanente bans geven vind ik wel erg ver gaan, zolang ze in bepaalde topics blijven is er toch niet veel aan de hand lijkt me, beetje overdreven allemaal, van beide kanten.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Graag weer on topic. Opmerkingen over het forumbeleid dienen per pb naar het moderatorteam gecommuniceerd te worden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith