Succes met alle overdenkingen en beslissingen!
Link??Georgie schreef:heb net ook alvast een blog aangemaakt voor mijn proces: Sophie's Golden Ticket.
Oh leuk ik wil het meteen gaan volgen! Waar waar?Georgie schreef:heb net ook alvast een blog aangemaakt voor mijn proces: Sophie's Golden Ticket.
Chrisp schreef:Tsjah, Obama had niet zo'n handige DigiD voor zijn geboorteakte, vandaar dat het zo lang duurde.
Dus je kan het een aantal weken rekken (elke maand meer is meer centjes!) tot aan je interview. Maar ook na je interview kan je inderdaad nog een paar maanden wachten alvorens te vertrekken.GJK schreef:In de eerste NL die ik kreeg stond dat ik via internet de verdere instructies moest volgen, deze informatie zal dit jaar ook weer via internet te zien zijn. Als ik het me goed herinner stond er toen dat je de documenten binnen 6-8 weken terug moet hebben gestuurd naar Kentucky. De tweede NL kreeg ik in september waarin stond dat ik ruim een maand later de medische keuring en interview had. Deze data zijn aan te passen, maar ik weet niet in hoeverre. Ik ga er vanuit dat je dit maximaal een paar week kunt uitstellen. Als je vervolgens bent goedgekeurd heb je vervolgens de standaard periode voor je je definitief in Amerika moet vestigen. Die info is overal wel te vinden op het forum en is dacht ik een jaar of 1,5 jaar.