Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
Medisch weet je het helaas niet. Wat als men een vlekje of knobbel en ontdekt en het blijkt kanker te zijn?
En je hebt gelijk, een strafblad, in principe heb je daar een volledige keuze in. Doch wat nu als je na een bedrijfsborrel met 3 biertjes op een ongeluk veroorzaakt? Daar heb je inderdaad een keuze in, maar ook dat is niet volledig ondenkbaar.
En nu? Het ondenkbare is gebeurd. De resultaten van de DV lottery zijn ongeldig verklaard. Een zware klap voor hen die gewonnen hebben. Maar het is nu wel gebeurd.
Wat ik wil zeggen is dat iemand die bericht krijgt dat hij/zij gewonnen heeft, zelfs met een laag casenummer nog geen 100% zekerheid heeft.
En je hebt gelijk, een strafblad, in principe heb je daar een volledige keuze in. Doch wat nu als je na een bedrijfsborrel met 3 biertjes op een ongeluk veroorzaakt? Daar heb je inderdaad een keuze in, maar ook dat is niet volledig ondenkbaar.
En nu? Het ondenkbare is gebeurd. De resultaten van de DV lottery zijn ongeldig verklaard. Een zware klap voor hen die gewonnen hebben. Maar het is nu wel gebeurd.
Wat ik wil zeggen is dat iemand die bericht krijgt dat hij/zij gewonnen heeft, zelfs met een laag casenummer nog geen 100% zekerheid heeft.
Re: DV-2012 resultaten niet geldig...
Ja ik ook Georgie!
Had er net vrede mee dat mijn baan net als bij jou dus 1 augustus stopt. Gister en vandaag nog heel blij een aantal collega's verteld over dat ik gewonnen heb...
Ik had ook zoiets van dat ik niet precies wist hoe of wat verder na 't aflopen van mijn contract.En dan eindelijk dat goede nieuws en weer uitzicht op iets over de top geweldigs en dan nu zo'n anti climax. Ik kan het nog niet geloven!
Ik zit hier ook maar wat als een zombie achter de computer alles te lezen aan reacties op Facebook van vrienden en hier op ''t forum en kijken waar 't op 't nieuws te lezen is... Ik hoop zo dat we in Juli gewoon snel te horen krijgen dat we alsnog gewonnen hebben!
Had er net vrede mee dat mijn baan net als bij jou dus 1 augustus stopt. Gister en vandaag nog heel blij een aantal collega's verteld over dat ik gewonnen heb...
Ik had ook zoiets van dat ik niet precies wist hoe of wat verder na 't aflopen van mijn contract.En dan eindelijk dat goede nieuws en weer uitzicht op iets over de top geweldigs en dan nu zo'n anti climax. Ik kan het nog niet geloven!
Ik zit hier ook maar wat als een zombie achter de computer alles te lezen aan reacties op Facebook van vrienden en hier op ''t forum en kijken waar 't op 't nieuws te lezen is... Ik hoop zo dat we in Juli gewoon snel te horen krijgen dat we alsnog gewonnen hebben!
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: DV-2012 resultaten niet geldig...
Sophie,Georgie schreef:Ik fiets toch maar naar m'n moeder en tante en oom toe trouwesns dus ik ben niet meer online, later weer.
ik leef echt met je mee. Je laatste berichtjes staan vol tikfouten, wat helemaal niks voor jou is. Zegt genoeg over hoezeer je van slag bent

Goed dat je familie dichtbij is!
@Hockey: Kanker valt niet onder reden voor afwijzing. Strafblad: ik weet van mezelf heel goed dat ik nooit in aanraking met justitie ben gekomen.. ook niet voor het een keer door rood lopen of iets dergelijks. Het enige wat ik wil zeggen is dat niemand denkt 100% zekerheid te hebben (wij moesten zelfs nog goedkeuring voor onze 2 jaar regel waiver krijgen..) maar je bent er toch continue mee bezig, en deelt dit ook met andere mensen.
Ik kan best zeggen dat wij er allebei behoorlijk kapot van zijn.
Ik kan best zeggen dat wij er allebei behoorlijk kapot van zijn.
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Wat een rampzalig nieuws! Zelf ben ik ook winnaar van de greencard lottery, dus ik weet precies wat er (tot vandaag) door jullie heenging. Wat een enorme slag dit voor jullie moet zijn! Ook van mijn kant ontzettend veel medeleven...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
@Semjes, ook zo sorry voor jullie, hopelijk comes luck twice this year! maar zo jammer en al die tijd die jullie er al in hadden zitten met waivers etc... 

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt! Ik hoop dat we alsnog veel AllesAmerika winnaars zullen krijgen in juli! Maarja, 14 miljoen andere mensen hopen natuurlijk ook dat ze zullen winnen.
Ik had zoveel liever gehad dat we dit niet geweten hadden en niet geselecteerd waren. Daar kom je wel overheen omdat je weet dat de kans toch al klein is. Maar als je het goede nieuws hoort, en je hoort dan vervolgens nog eens niet gewonnen te hebben.. jep.. pijnlijk!
Ik had zoveel liever gehad dat we dit niet geweten hadden en niet geselecteerd waren. Daar kom je wel overheen omdat je weet dat de kans toch al klein is. Maar als je het goede nieuws hoort, en je hoort dan vervolgens nog eens niet gewonnen te hebben.. jep.. pijnlijk!
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Vind het voor jullie echt heel erg. Jullie zitten daar al, hebben waarschijnlijk al van alles opgebouwd en dan gun je het iemand gewoon om dat voort te mogen zetten en van de onzekerheden af te zijn. Ik hoop echt ontzettend dat 1 van jullie opnieuw geselecteerd zal worden. Opnieuw duimen dan maar...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat kan ik me zo inbeelden. Zelf hebben we ook een aantal keren op vertrekken gestaan omdat de werkgever zei dat het "nu" ging doorgaan. Je begint met inpakken en inlichten van mensen. En dan wordt plots die laatste handtekening niet gezet...SemJes schreef:Ik had zoveel liever gehad dat we dit niet geweten hadden en niet geselecteerd waren. Daar kom je wel overheen omdat je weet dat de kans toch al klein is. Maar als je het goede nieuws hoort, en je hoort dan vervolgens nog eens niet gewonnen te hebben.. jep.. pijnlijk!
Heb het dus een aantal keren mogen meemaken! De verslagenheid hakt echt op je in...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Het vervelende is ook dat sommige mensen je nu niet meer serieus nemen omdat ze niet snappen hoe 't in elkaar steekt.
Ik krijg nu echt het gevoel van "heb je haar met haar emigratieplannen
". Mijn ouders hadden al zoiets van nou ja we zullen 't wel zien.
Als er zoiets groots staat te gebeuren in je leven wil je dit gewoon delen, zoiets zeg je niet op 't aller laatste moment. Zeker niet als je eigenlijk vrijwel zeker bent dat je toegelaten gaat worden.
Ik krijg nu echt het gevoel van "heb je haar met haar emigratieplannen

Als er zoiets groots staat te gebeuren in je leven wil je dit gewoon delen, zoiets zeg je niet op 't aller laatste moment. Zeker niet als je eigenlijk vrijwel zeker bent dat je toegelaten gaat worden.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nitwit, ik kan me dat heel goed voorstellen. Voor veel mensen zal het toch maar ''dat ene kaartje voor toegang tot Amerika'' zijn maar als mensen niet weten wat het voor je betekent of hoe groot je droom is om daar te gaan wonen, dan is het moeilijk om te begrijpen.
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
- Amerika-expert
Helaas wij, net als Elke ook en weet daarom maar al te goed hoe het voelt.kastelke schreef:Dat kan ik me zo inbeelden. Zelf hebben we ook een aantal keren op vertrekken gestaan omdat de werkgever zei dat het "nu" ging doorgaan. Je begint met inpakken en inlichten van mensen. En dan wordt plots die laatste handtekening niet gezet...SemJes schreef:Ik had zoveel liever gehad dat we dit niet geweten hadden en niet geselecteerd waren. Daar kom je wel overheen omdat je weet dat de kans toch al klein is. Maar als je het goede nieuws hoort, en je hoort dan vervolgens nog eens niet gewonnen te hebben.. jep.. pijnlijk!
Heb het dus een aantal keren mogen meemaken! De verslagenheid hakt echt op je in...
Nogmaals sterkte aan alle mensen die dit nieuws nu net gehoord hebben.
-
- Amerika-ontdekker
Vind het vreselijk voor jullie en helemaal voor Sophie. Zij ziet haar droom in duigen vallen op dit moment.
Sophie was mijn voorbeeld geworden hoe je alles moet aanpakken en rekening mee houden.
In je omgeving word je nu voor gek uitgemaakt: ooh wat erg zeg.
Heads-up: je gaat het moeten accepteren en wederom duimen.
Sophie was mijn voorbeeld geworden hoe je alles moet aanpakken en rekening mee houden.
In je omgeving word je nu voor gek uitgemaakt: ooh wat erg zeg.
Heads-up: je gaat het moeten accepteren en wederom duimen.
-
- Amerika-ontdekker
jeetje, krijg er spontaan buikpijn van!
Georgie, *digitale knuf* van hier, hoop echt dat je droom toch nog waar kunt maken en zal voor je duimen!
Trouwens voor iedereen die 'gewonnen' had, heel veel sterkte...ik duim voor jullie!
Georgie, *digitale knuf* van hier, hoop echt dat je droom toch nog waar kunt maken en zal voor je duimen!
Trouwens voor iedereen die 'gewonnen' had, heel veel sterkte...ik duim voor jullie!
- Almost_there
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Bedankt voor het persoonlijke bericht, dat stellen wij heel erg op prijs. Ook alle steun van iedereen op het forum waarderen wij enorm.
We weten het nu een paar uur en zijn er gewoon kapot van. We hebben vrienden en familie snel op de hoogte gebracht en het ongeloof is bij zowel hun als ons enorm.
Ongelooflijk maar dit is dus gewoon écht waar!
'This is one of the curveballs life is gonna throw at you, how we react to it, that's what matters.'
Hoe verdrietig en teleurstellend, een forum als deze helpt enorm, nogmaals iedereen bedankt!
We weten het nu een paar uur en zijn er gewoon kapot van. We hebben vrienden en familie snel op de hoogte gebracht en het ongeloof is bij zowel hun als ons enorm.
Ongelooflijk maar dit is dus gewoon écht waar!
'This is one of the curveballs life is gonna throw at you, how we react to it, that's what matters.'
Hoe verdrietig en teleurstellend, een forum als deze helpt enorm, nogmaals iedereen bedankt!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben echt eens heel benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.
In de tussentijd heel veel sterkte voor iedereen die hier nu door geraakt is...
In de tussentijd heel veel sterkte voor iedereen die hier nu door geraakt is...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
nitwit schreef:Het vervelende is ook dat sommige mensen je nu niet meer serieus nemen omdat ze niet snappen hoe 't in elkaar steekt.
Ik krijg nu echt het gevoel van "heb je haar met haar emigratieplannen![]()
".
Ja daar ben ik ook heel erg bang voor. Met m'n blog en alles. Buurvrouwen van m'n moeder die het net wisten, vage kennissen. Niet dat dat nou het belangrijkste is, maar dat schept beetje beeld van hoe je er mee bezig was, met een nieuw leven creeren, vanaf het moment dat je positief bericht hebt staat je leven gewoon op z'n kop. Als dat na 2 weken ineens ongeldig blijkt verklaard te zijn. Wat SemJes ook zegt: Zo snel mogelijk deze twee weken vergeten.
Ik ben intussen bij tante en oom, met m'n moeder hier ook, en na een flinke huilbui kan ik gelukkig in elk geval weer nadenken, hoewel ik wel echt afgevlakt ben voel ik.
Ik weet dat er helaas geen andere optie is, en dat het helaas echt zo zal gaan, maar die 'sorry for the inconvenience' voelt wel echt extreem zuur. Is dat alles? Het is echt te oneerlijk, oneerlijker dan niet winnen, gevoelsmatig.
Vind het heel erg lief dat jullie zo reageren, en heel erg fijn dat via de digitale weg (mijn telefoon is kapot en toch kreeg ik via Facebook heel gauw via via te horen wat er aan de hand was), iedereen snel zorgde dat ik het te weten kwam. Afgelopen weken zijn jullie echt als een warme deken voor me geweest, en zo voelt het nog steeds, kan nog wel een knuffel gebruiken

En nu gauw Ben & Jerry's eten (familie grapte al dat ik Amerikaans eten maar moet gaan boycotten, maar ik vind B&J te lekker en het kan me niet schelen als ik een hele bak leeg eet. Zo. Dat was mijn statement van vandaag.
Leen, grappig wat je zei over die spelfouten, ik was echt in een complete daas, ook in het restaurant voelde ik echt de grond onder m'n voeten wegzakken en ik trok volgens mij echt grijs weg. Laat het rouw proces maar beginnen (sorry als dat dramaerig over komt maar zo voelt het echt, en denk dat het echt moet zakken).
Aan alle andere winnaars (want ik noem jullie toch winnaars want we zijn allemaal toppers!), mijn medeleven gaat ook naar jullie uit. Hele dikke knuffel en als je behoefte hebt om je verdriet of ervaringen te delen, mag dat altijd.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Bedankt dat iedereen zo meeleeft, het helpt wel iets
Georgie, nitwit, almost_there, en alle andere "winnaars"; we moeten onze dromen niet opgeven. Ik hoop dat we ons over een paar dagen al wat beter zullen voelen, en nadenken over toekomstige opties.
Wat ik ook erg vervelend vind is dat er een paar mensen in onze omgeving waren die echt niet blij waren met het nieuws dat we gewonnen hadden.. nu denk ik telkens; die zullen nu wel aan het juichen zijn :-s

Wat ik ook erg vervelend vind is dat er een paar mensen in onze omgeving waren die echt niet blij waren met het nieuws dat we gewonnen hadden.. nu denk ik telkens; die zullen nu wel aan het juichen zijn :-s
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik vind het zo erg voor alle winnaars. Ik kan me gewoon niet indenken hoe rot jullie je nu moeten voelen.
Ik hoop echt dat een aantal van jullie toch nog geluk hebben met de nieuw trekking in juli.
Veel sterkte en een virtuele knuffel voor allemaal.
Marjon
Ik hoop echt dat een aantal van jullie toch nog geluk hebben met de nieuw trekking in juli.
Veel sterkte en een virtuele knuffel voor allemaal.
Marjon
Ben & Jerry's helemaal goed! Kga gelijk naar de supermarkt
Eentje met veeeeeeeeel chocolade
Ik ben zo ook weer even offline. Moet met de trein naar Rotterdam. Ik heb nog niet kunnen huilen, dat zal later wel komen. Heb wel een enorm naar gevoel in mijn keel (dichtgeknepen gevoel). Hopelijk komt het allemaal alsnog goed. Ik ben nu echt nog verlamd gewoon...Bah
Wel super dat dit forum er is. Is toch anders dan met vrienden en fam die niet die droom hebben en maar half snappen wat er allemaal door ons heen gaat.

Ik ben zo ook weer even offline. Moet met de trein naar Rotterdam. Ik heb nog niet kunnen huilen, dat zal later wel komen. Heb wel een enorm naar gevoel in mijn keel (dichtgeknepen gevoel). Hopelijk komt het allemaal alsnog goed. Ik ben nu echt nog verlamd gewoon...Bah
Wel super dat dit forum er is. Is toch anders dan met vrienden en fam die niet die droom hebben en maar half snappen wat er allemaal door ons heen gaat.