Hier zijn de manieren om je al dan niet permanent af te melden voor ongewenste reclame. En behalve dat werkt het vaak ook prima om de klantenservice van een bedrijf te vragen je van de lijst te halen.
Okay... ik heb even een paar autoverzekeringen nagebeld:
State Farm Mutual Automobile Insurance Company: $271/maand
Progressive County Mutual Insurance Company: $128 or $248/maand
Allstate Fire and Casualty Insurance Company: $55,- (??)/maand
Amica: $283/maand
Elephant: $128.61/maand
Nationwide: $231/maand
Ondanks dat Progressive en elephant een stuk goedkoper zijn vertrouw ik dat niet helemaal. Ik denk dat het dus State Farm word, mede vanwege hun bekendheid.
Maar ik bevestig nog de komende dagen.
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
Bieden ze allemaal exact dezelfde dekking en deductible?
Want dat was een trukje dat ze hier met ons uithaalden: sommige makelaars boden een polis aan met een goede dekking (wat op dat moment meer was dan bare minimum). Terwijl anderen alles tot het minimum verplichtte beperkte, en dan trots kwamen roepen dat ze wel goedkoper waren dan hun buurman-concurrent...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Ja... ik weet niet of ze precies hetzelfde zijn. Maar veel van de bedragen leken wel op elkaar. Er waren er inderdaad 2 die allerlei zaken eruit lieten, maar die heb ik bij voorbaad al laten vallen.
Die van Safeco gebruikte termen als "okidoki" en "we'll buzz around that".... ook erg fijn gevoel geeft dat haha.
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.