Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Contract In Amerika (Hulp gevraagd voor onderhandeling)

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Amikix
Amerikakenner

Re: Contract In Amerika (Hulp gevraagd voor onderhandeling)

Bericht door Amikix »

:offtopic: (al is het wel handig om te weten :-))

Hier zijn de manieren om je al dan niet permanent af te melden voor ongewenste reclame. En behalve dat werkt het vaak ook prima om de klantenservice van een bedrijf te vragen je van de lijst te halen.
TwentseGijs
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door TwentseGijs »

Okay... ik heb even een paar autoverzekeringen nagebeld:

State Farm Mutual Automobile Insurance Company: $271/maand
Progressive County Mutual Insurance Company: $128 or $248/maand
Allstate Fire and Casualty Insurance Company: $55,- (??)/maand
Amica: $283/maand
Elephant: $128.61/maand
Nationwide: $231/maand

Ondanks dat Progressive en elephant een stuk goedkoper zijn vertrouw ik dat niet helemaal. Ik denk dat het dus State Farm word, mede vanwege hun bekendheid.
Maar ik bevestig nog de komende dagen.
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Bieden ze allemaal exact dezelfde dekking en deductible?
Want dat was een trukje dat ze hier met ons uithaalden: sommige makelaars boden een polis aan met een goede dekking (wat op dat moment meer was dan bare minimum). Terwijl anderen alles tot het minimum verplichtte beperkte, en dan trots kwamen roepen dat ze wel goedkoper waren dan hun buurman-concurrent...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
TwentseGijs
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door TwentseGijs »

Dag Kastelke,

Ja... ik weet niet of ze precies hetzelfde zijn. Maar veel van de bedragen leken wel op elkaar. Er waren er inderdaad 2 die allerlei zaken eruit lieten, maar die heb ik bij voorbaad al laten vallen.
Die van Safeco gebruikte termen als "okidoki" en "we'll buzz around that".... ook erg fijn gevoel geeft dat haha.
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer