Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
werkvisum en wonen in amerika
- Animar
- Amerikakenner
Afgelopen zondag ben ik met man en dochter voor het eerst naar een American Football wedstrijd geweest, in de Amsterdam ArenA.
We waren er om kwart voor twee, de wedstrijd begon om drie uur en duurde tot zes uur! Inderdaad ontzettend veel onderbrekingen voor commercials, maar ook gewoon spelonderbrekingen. Ik vond het ontzettend leuk, ik had niet verwacht dat ik het "spelletje" op zich leuk zou vinden. Maar toch... heel erg leuk.
Mijn man vond het ook geweldig, ons dochtertje ook, maar het duurde voor haar wel te lang. Ze is net 7 jaar....
We waren er om kwart voor twee, de wedstrijd begon om drie uur en duurde tot zes uur! Inderdaad ontzettend veel onderbrekingen voor commercials, maar ook gewoon spelonderbrekingen. Ik vond het ontzettend leuk, ik had niet verwacht dat ik het "spelletje" op zich leuk zou vinden. Maar toch... heel erg leuk.
Mijn man vond het ook geweldig, ons dochtertje ook, maar het duurde voor haar wel te lang. Ze is net 7 jaar....
Anita
BuckeyeRed schreef:Hehe inderdaad, zat ik ook al te denken, en nu doe ik zelf mee.....kastelke schreef:Misschien moet dit draadje opgesplitst worden, in Ellen die naar Amerika wil, en anderzijds football, rugby, baseball ea sporten?
In ieder geval: er is geen enkele sport die mij zo ver kan krijgen dat ik langer dan een uur op een stoel ga zitten.
Duurt nog wel een tijdje voordat Ellen naar Amerika kan/wil, dus ondertussen kunnen we verder gaan over sport, just kidding

Eigenlijk doelde op ok football in het algemeen. Wij kijken zelf ook zelden naar "professionele" wedstrijden. Enkel ASU games.
En zelfs dan onderbreken ze de wedstrijd op tv om de haverklap voor reclame... Godzijdank valt dit niet zo hard op als je werkelijk daar bent en niet vanuit je luie zetel meekijkt! 

-
- Amerika-ontdekker
hey
dat is waar het zal nog een tijdje zijn eer ons ellen hier naar Amerika ga. Maar ik vind het persoonlijk niet erg dat jullie over sporte praten. Ik ben er tenslotte zelf over begonnen. Zou dat eigelijk mogen om zo is naar zo'n gewone high school te gaan in Amerika. Ik had dat eigelijk wel in het echt willen zien. Ja je ziet van alles hoe het leven in Amerika is in het schoon natuurlijk maar of dat echt wel zo is.
Eigelijk ik wil zo wat alles gaan bezichtigen in Amerika. Zelf zuid Amerika ben ik ook nog van plan om er eens rond te neuzen. Om het zo te zeggen.
Maar eerst het Noorde van Amerika.
Alvast bedankt
(sorry dat ik zo laat antwoord. maar laptop was al een tijdje kapot, maar dat is nu gemaakt dus...
)
Daag
Eigelijk ik wil zo wat alles gaan bezichtigen in Amerika. Zelf zuid Amerika ben ik ook nog van plan om er eens rond te neuzen. Om het zo te zeggen.
Alvast bedankt
(sorry dat ik zo laat antwoord. maar laptop was al een tijdje kapot, maar dat is nu gemaakt dus...

Daag
Laatst gewijzigd door Ellenwiltnaarlosangeles op 27 mei 2007, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Annie, persoonlijk vind ik dat ook heel erg storend, trachten een dialectisch soort van spreektaal als schrijftaal te gebruiken. En als je kijkt naar het 1ste blad van dit draadje, hebben al meer mensen commentaar geleverd op die storende stijl...Annie schreef:Ellen, zou het mogelijk zijn om in het Nederlands te schrijven?
Het lijkt nu of je berichten vol schrijf fouten staan en het is erg moeilijk te begrijpen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Re: hey
Je kan zo naar een High School gaan tijdens een sportwedstrijd ofzo, denk niet dat ze iedereen zomaar binnen laten als een museum. Maar wat je ziet op TV is natuurlijk sterk overdreven, as usualEllenwiltnaarlosangeles schreef:dat is waar het zal nog een tijdje zijn eer ons ellen hier naar Amerika ga. Maar ik vind het persoonlijk niet erg dat jullie over sporte praten. Ik ben er tenslotte zelf over begonnen. Zou dat eigelijk mogen om zo is naar zo'n gewone high school te gaan in Amerika. Ik had dat eigelijk wel in het echt willen zien. Ja je ziet van alles hoe het leven in Amerika is in het schoon natuurlijk maar of dat echt wel zo is.
Alvast bedankt
(sorry dat ik zo laat antwoord. maar laptop was al een tijdje kapot, maar dat is nu gemaakt dus...)
Daag

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 6115 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve
-