We zijn op 7/7 vertrokken vanuit Amsterdam via Oakland naar San Francisco. De vlucht vertrok om 8:15u met Arkefly. We waren om 5:30u op Schiphol en zagen: vlucht vertraagd tot 11:00u. Dat was geen prettig bericht wanneer je om 4:00u je nest uit bent gekomen.
Aan de balie van Arkefly werd ons meegedeeld dat we gedowngrade (!) waren van premium comfort class naar comfort class omdat er een ander vliegtuig ingezet was....we zouden wel ons geld terugkrijgen.
Gelukkig kon de 45kg bagage wel mee, dat was de hoofdreden om voor premium class te kiezen.
Uiteindelijk viel de vlucht wel goed mee. In Oakland ging het bij immigrations vlekkeloos. En dit na een afwezigheid van bijna 10 maanden na het activeren van onze green cards.
Daarna de vlucht naar LAX, gehuurde auto ophalen en het ritje naar Santa Barbara.
We zijn de afgelopen dagen al druk geweest met een tripje langs de bank, de DMV voor een afspraak voor ons rijbewijs, een makelaar, telefoontjes met lenders voor een lening enz...
Vandaag stond er een dagje niks doen op het programma. Ik stond echter na de eerste nacht in ons vakantiehuis vol muggenbeten. Dacht ik...
Vanochtend ben ik er echter achter gekomen dat er vlooien in huis zijn. In ons bed en op de bank en in het bed van Caroline.
Dus mijn dagje niksen is een dagje alles wassen en stofzuigen en flea bombing en emailen met de eigenaars geworden. Ondertussen word ik gek van de jeuk

Enfin ook geen drama natuurlijk, maar leuk is anders. Nu nog even verder het boekje lezen voor ons theoretisch rijexamen van morgen. Duimen he?