Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV2012: Inge67

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: DV2012: Inge67

Bericht door RiverCola »

foto's foto's foto's foto's!! :D
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Wow Inge, wat een geweldige berichten van jullie! Geniet van alles :)
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

Foto's komen eraan. We zitten nog tussen de dozen voorlopig :)
Eve88
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Eve88 »

Hoe gaat het daar nog allemaal Inge in jullie nieuwe huis? :) Komen je zonen ook af dit jaar?
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

Long time no write....

Ik vond het eigenlijk wel weer eens tijd worden voor een update. We wonen ondertussen net iets meer dan een jaar in Santa Barbara en we genieten nog steeds met volle teugen. Ondertussen hebben we allebei een job, spreekt onze dochter vloeiend Engels met een Amerikaans accent en hebben we een huis gekocht.
Een van mijn zonen is sinds juni afgestudeerd als Master in de Toegepaste Economische Wetenschappen en hij verhuisd in Augustus (voor een jaar zegt hij) naar San Diego. Veel en veel dichter dan het verre Belgie.

Dus ja het gaat ons hier goed. Ik heb na 6 maanden werken een steile klim gemaakt op de professionele ladder met een bijhorende salarisverhoging (toegegeven ik was onderaan begonnen om maar aan het werk te zijn) dus ook op het dat vlak kan ik mijn ei kwijt. Jammer genoeg heb ik door mijn drukke job (en het feit dat mijn dochter die dag ziek in bed lag) het bezoek van cincijansen aan Santa Barbara gemist :(

Binnen 2 weken gaan we op vakantie naar Belgie. Mijn ouders vieren hun 50ste huwelijksverjaardag, dus dat mogen we niet missen. Aangezien ik onze vakantie kan combineren met werk voor mijn werkgever in Belgie en Nederland kunnen we onverwacht een extra week aan ons bezoek kleven :thumbup:

Ik ben jullie nog steeds foto's van ons nieuwe huis schuldig, maar uitstel is geen afstel: ze komen eraan
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Leuk om te lezen, Inge!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Jeetje, al weer een jaar daar! Wat gaat de tijd toch hard. Ik weet nog dat we op een meeting samen aan een tafel hebben gezeten. Toen was er nog zo veel te regelen. Fijn dat het zo goed gaat :thumbup:
Ben toch ook wel erg benieuwd naar foto's :wink:
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Vandaag nog over je gesproken met Sherri King en tegelijk plaats jij na lang nog eens een bericht...
Telepathie? Straf, very straf!
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

Haha nee ze stuurde me een bericht op facebook en ik dacht: goh lang geleden dat ik nog op de site ben geweest
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Ze heeft je dan toch een bericht gestuurd?
Was ff kippevel moment: Vandaag naar een huis gaan kijken in de subdivision Indian Creek (Central Florida)
Zij vraagt ons het ondertussen klassieke "where are you guys from?"
wij vertellen dat wij van België zijn, zij verteld ons "ik heb een Belgische vriendin"
Wij van "ah ja? Van waar in België?" zij "Hoboken" wij "da's Antwerpen daar kwamen wij ook van"
zij "Ja die heeft aan een soort loterij meegedaan en woont nu in Santa Barbara"
Wij "die noemt toch niet Inge en is geboren in 1967?" (omdat jij de enige Belgische bent, die ik weet, die in Santa Barbara woont...)
Zij "Ja, hoe weet jij dat?"
Nu dat is wat ik noem toeval! Hoe groot is die kans dat je dat meemaakt? :shock:
Gast

Bericht door Gast »

Zo te lezen zitten jullie helemaal op jullie plek :thumbup:. Wat goed dat je zoon dichterbij komt wonen!

Inderdaad jammer dat we elkaar niet gezien hebben tijdens onze vakantie. We hebben genoten van California, dus we komen vast nog een keertje terug en dan proberen we het nog een keer!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer