Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Naturalisatie

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
ANY
Amerika-expert

Naturalisatie

Bericht door ANY »

Even wat anders dan de vekiezingen; vandaag heb ik na 20 jaar green card houder te zijn eindelijk eens mijn papieren voor naturalisatie op de bus gedaan. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, best spannend.
Annemiek
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Annemiek,

Als je er hulp bij nodig hebt, het is voor mij pas 5 jaar geleden, dus nog vers in mijn geheugen! Ik kan je wel vertellen, dat het in vergelijking met de groene kaart, alles meevalt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Hey Any,

Ga naar de USCIS website en vind document M-476, A Guide to Naturalization, alle informatie die je nodig hebt.

Ik heb um hier uitgeprint liggen, 62 paginas inclusief de 'Sample Questions'. Ik ben volgend jaar aan de beurt 8)

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Bedankt Petra, en Peejay, ik heb ook die pagina's uitgeprint. Let op dat de instructies wel kunnen veranderen; toen ik voor pasfoto's ging wist de fotograaf mij te vertellen dat de instructies voor foto's veranderd waren. Geen half zijaanzicht meer maar frontaal.
Annemiek
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hee, leuk, we zien je foto! Ik krijg die van mij niet klein genoeg :( (heb ook geen leuke ;)).
Inderdaad, die stomme pasfoto! Die heb ik 3 keer over moeten doen. Ik heb ook gehoord, dat mensen hun vingerafdrukken meerdere keren hebben moeten doen, om de een of andere reden.
In ieder geval hoef jij je geen zorgen te maken om de heel vervelende immigratiemensen hier in Washington! Die zijn zelf vrijwel allemaal immigranten en kicken op de macht die ze nu hebben :evil: .
Succes! En wij zullen je 100 vragen wel overhoren ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

De foto is met dank aan Richard, het lukte me zelf ook niet! Wel goed te horen dat er meerdere zijn die er moeite mee hebben!
Je kan me overhoren met de vragen. Ik hoop dat ik die krijg "welke kleuren is de Amerikaanse vlag"
Ja om alweer vingerafdrukken te moeten doen, ze hebben ze toch al van de green card.
We zullen zien hoe de immigratie mensen hier zijn. Hopelijk geen powerjunkies.
Annemiek
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer