Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cranio Sacraal Therapie

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
nettie
Amerikafan

Cranio Sacraal Therapie

Bericht door nettie »

Hallo allemaal
We zijn veilig en voorspoedig in Florida aangekomen en de eerste hectische week achter onze rug! Mijn man is vandaag met zijn opleiding begonnen en mijn dochters mogen morgen naar school [waar ze naar uitkijken]. Dus het gewone leven gaat voor ons beginnen!
Nou heb ik even een vraagje aan jullie;
Zo af en toe heb ik last van mijn rug en dat straalt uit naar mijn linker been. In NL heb ik verschillende therapieen gehad [ o.a.fysiotherapie en manuele therapie] het laatste jaar Cranio Sacraal Therapie en dat beviel erg goed. De mevrouw die het bij mijn deed vertelde dat het uit de VS komt, dus nu is mijn vraag; kennen jullie het en weten jullie waar ik het kan vinden? Ik heb het niet kunnen vinden in "The yellow Pages" en weet niet zogoed waar ik moet beginnen met zoeken!
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Cranio Sacraal Therapie

Bericht door LittlePhoenix »

Bel het ziekenhuis voor info. Weet niet of alle ziekenhuizen zo vriendelijk zijn maar toen ik op zoek was naar een dokter in onze nieuwe woonplaats kwam ik via een paar flinke omwegen terecht bij het plaatselijke ziekenhuisje en daar heeft een superlieve mevrouw me verder geholpen met info over verschillende dokters en wat voor dokter wat doet enz.

En als je naar een dokter gaat let dan wel goed op de kosten en hoe de verzekering werkt. In ons kleine stadje is er maar 1 dokterspraktijk die vergoed wordt door onze verzekering en die lui zijn duur! Ze rekenen gewoon 200% voor een bezoek dus we betalen een flink bedrag zelf.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Of bel de American CranioSacral Therapy Association, die kunnen je vertellen, wie van hun leden een praktijk dichtbij jou hebben.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
nettie
Amerikafan

Bericht door nettie »

Petra, bedankt voor de link!
Ik heb de site bekeken en daaruit blijkt dat de oprichter uit Florida komt! [Palm Beach Gardens]
Ik ga vanavond of morgen nog even verder speuren[op die site] maar hier ben is al heel blij mee!!
Ga proberen om het niet via de huisarts te spelen want ik begreep dat als ik met daar ga inschrijven [bij de huisarts] dat dat 120 dollar p.p. kost.
Wij blijven voor 1 of 1,5jr of maximaal 2 jaar in USA, wie weet lukt dat zonder huisarts.
[En van de zomer ga ik met mijn 2 dochters een maand terug naar NL, dus wie weet kunnen we een bezoekje uitstellen.]
Groetjes annet
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

Petra, echt een nuttige link! Thanks.

Groetjes
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
nettie
Amerikafan

Bericht door nettie »

Op de site kon je kijken of er iemands bij jou in de buurt is maar ik heb niemand kunnen vinden. Ik heb nog wel een mailtje naar Palm Beach Gardens gestuurd maar nog geen antwoord terug gekregen. Verder ben ik hier bij een Chiropractic binnen gelopen maar die wordt niet vergoed door mijn verzekering dus; 45 dollar voor intake, 45 dollar voor eerste onderzoek, 50 dollar voor x ray en dan ws nog 100 dollar voor scan!.... geloof dat ik nog maar even blijf zoeken!!
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

http://www.thejoint.com/, met oa. een vestiging bij mij om de hoek in Melbourne, kruispunt Lake Wasgington Rd/Wickham RD, ca 30 min. vanaf waar jij woont, heeft redelijke prijzen.
Misschien heb je hier wat aan.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer