Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Green Card lottery
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Green Card lottery
Hallo,
Ik heb een vraag een vriend van mij wou meedoen met de Green Card lottery
Hij heeft al een keer megedaan en betaald, maar dat was een 'fake' organisatie en heeft toen een e-mail gekregen dat de organisatie illegaal bezig was en opgepakt zijn ik geloof door de FBI, nu is mijn vraag wat is de echte legale site ?
En wat zijn de chances om ingeloot te worden ?
Is het bovendien zo dat westerlingen iets minder kans maken dan bijvoorbeeld mensen uit minder ontwikkelde landen ?
Met vriendelijke groet,
Marc
Ik heb een vraag een vriend van mij wou meedoen met de Green Card lottery
Hij heeft al een keer megedaan en betaald, maar dat was een 'fake' organisatie en heeft toen een e-mail gekregen dat de organisatie illegaal bezig was en opgepakt zijn ik geloof door de FBI, nu is mijn vraag wat is de echte legale site ?
En wat zijn de chances om ingeloot te worden ?
Is het bovendien zo dat westerlingen iets minder kans maken dan bijvoorbeeld mensen uit minder ontwikkelde landen ?
Met vriendelijke groet,
Marc
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoi Marc,
Er zijn veel 'fake' organisaties die proberen mensen te laten betalen om mee te doen aan de loterij. Dit is de officiele site:
http://www.dvlottery.state.gov/
De termijn om je in te schrijven voor 2005 is verstreken. Eind dit jaar is de volgende inschrijftermijn. Let erop dat je er niet voor hoeft te betalen, dus als er gevraagd wordt om een betaling moet je het nooit doen.
Groetjes,
Anneke
Er zijn veel 'fake' organisaties die proberen mensen te laten betalen om mee te doen aan de loterij. Dit is de officiele site:
http://www.dvlottery.state.gov/
De termijn om je in te schrijven voor 2005 is verstreken. Eind dit jaar is de volgende inschrijftermijn. Let erop dat je er niet voor hoeft te betalen, dus als er gevraagd wordt om een betaling moet je het nooit doen.
Groetjes,
Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Inderdaad: nooit meedoen met de greencard lottery via een of andere vage organisatie. Altijd zelf doen, als je de middelbare school hebt afgemaakt is dit een eitje.
De kansen om te winnen variëren uiteraard per jaar, maar je moet ruwweg rekenen op een winkans van 50.000/10.000.000 * 100% = 0,5%. (Er zijn 50.000 visa beschikbaar per jaar en er zijn meestal zo'n 10 miljoen valide inzendingen). De gemiddelde stumperd zal dus zo'n twee eeuwen mee moeten doen om redelijkerwijs de kans te maken om een visum te winnen.
Then again, je zou ook meteen na één keer meedoen uitgeloot kunnen worden. Het blijft kansberekening.
Elke regio heeft een eigen "allotment" van maximaal beschikbare visa toegewezen gekregen, en geen enkel land mag meer dan 7% van de winnende visa toegewezen krijgen. Ik heb echter geen idee wat je winkans is als je als Europeaan daadwerkelijk uitgeloot wordt; ik geloof dat jaarlijks ongeveer 90 tot 100 Nederlanders tot de winnaars behoren (hoewel dit nog niet betekent dat je ook daadwerkelijk een visum krijgt; daarvoor moet je eerst nog bij het consulaat in Amsterdam langs voor een gesprek).
De kansen om te winnen variëren uiteraard per jaar, maar je moet ruwweg rekenen op een winkans van 50.000/10.000.000 * 100% = 0,5%. (Er zijn 50.000 visa beschikbaar per jaar en er zijn meestal zo'n 10 miljoen valide inzendingen). De gemiddelde stumperd zal dus zo'n twee eeuwen mee moeten doen om redelijkerwijs de kans te maken om een visum te winnen.
Then again, je zou ook meteen na één keer meedoen uitgeloot kunnen worden. Het blijft kansberekening.
Elke regio heeft een eigen "allotment" van maximaal beschikbare visa toegewezen gekregen, en geen enkel land mag meer dan 7% van de winnende visa toegewezen krijgen. Ik heb echter geen idee wat je winkans is als je als Europeaan daadwerkelijk uitgeloot wordt; ik geloof dat jaarlijks ongeveer 90 tot 100 Nederlanders tot de winnaars behoren (hoewel dit nog niet betekent dat je ook daadwerkelijk een visum krijgt; daarvoor moet je eerst nog bij het consulaat in Amsterdam langs voor een gesprek).
-
- Amerikafan
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Laat me aan eaglelgae's antwoord wel het volgende toevoegen:
doe uitsluitend mee als je bereid bent ook écht naar de Verenigde Staten te verhuizen in het geval dat je wint!
Het komt helaas nog te vaak voor dat er mensen meedoen die denken "ach ik waag gewoon een gokje" en die vervolgens afhaken als ze winnen. Als je dat doet, ontneem je iemand die wel serieus met verhuisplannen bezig is, zijn of haar kans op een greencard.
doe uitsluitend mee als je bereid bent ook écht naar de Verenigde Staten te verhuizen in het geval dat je wint!
Het komt helaas nog te vaak voor dat er mensen meedoen die denken "ach ik waag gewoon een gokje" en die vervolgens afhaken als ze winnen. Als je dat doet, ontneem je iemand die wel serieus met verhuisplannen bezig is, zijn of haar kans op een greencard.
-
- Amerika-ontdekker
Reactie op betaling voor DV-2006 loterij
Beste allemaal,Jackiebean schreef:Ik ben dus bijna flink genept, want ik moest betalen om aan een "loting" mee te doen. Bedankt voor de tip!
Ik lees in deze thread dat er mensen zijn die beweren dat je NOOIT zou moeten betalen voor een loterij service. Als mede-oprichter van http://www.easyvisausa.com bestrijd ik dit ten stelligste.
Niet alleen voldoen fotos heel vaak niet aan de vereisten, maar verder corrigeren wij dagelijks aanvragen die onvolkomendheden of tegenstrijdigheden in de informatie bevatten. Verder bevat onze site en FAQ een schat aan informatie over de Visa Loterij, krijgen winnaars die een greencard ontvangen een vliegticket en beantwoorden wij vragen persoonlijk. ALLE DEELNEMERS KRIJGEN BEWIJS VAN HUN AANMELDING VIA DE WEBSITE VAN DE US STATE DEPT.
Iedereen maakt gewoon zijn/haar eigen keuze om zelf mee te doen of een organisatie als Easy Visa USA in te schakelen.
Echter, ik kan iedereen verzekeren dat de Nederlandse zuinigheid in dit geval niet altijd positief uitvalt. Voor een klein bedrag ben je verzekerd van correcte en tijdige deelname. Neem gerust eens een kijkje op onze site.
DV-2006 Loterij Service in het Nederlands.
Bezoek vrijblijvend http://www.easyvisausa.com voor meer informatie over the DV-2006 Loterij!
Bezoek vrijblijvend http://www.easyvisausa.com voor meer informatie over the DV-2006 Loterij!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 31 Reacties
- 11255 Weergaves
-
Laatste bericht door Adreamer
-
- 10 Reacties