Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

emigreren naar amerika?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
linsdy
Amerika-newbie

emigreren naar amerika?

Bericht door linsdy »

Hallo iedereen,

Ik ben 20 jaar en wil over 2 jaartjes ongeveer naar amerika, new orleans emigreren
Het lijkt me daar heel geweldig en heb er een hoop over gehoord.

Maar ik weet er vrij weinig verder van..Hoe gaat dat allemaal in zijn werk en waar moet ik beginnen?

Ik wil dit echt heel graag en hoop dat iemand mij wat informatie kan geven.
Graag iemand die al eens in new orleans is geweest.

Bedankt alvast!

Groetjes Linsdy
Bennogr
Amerika-expert

Re: emigreren naar amerika?

Bericht door Bennogr »

Graag willen en echt gaan zijn twee HEEL verschillende dingen.

Lees het forum maar eens door.

Mogelijkheden: gaan studeren in de VS (duur), zoeken naar een werkgever die erg veel moeite voor je wil doen, trouwen met een Amerikaan van het andere geslacht dan jij bent, meedoen met de groene kaart loterij en erg veel geluk hebben.

Anders: regelmatig naar de VS op vakantie. En blijven dromen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
KennethBelg
Amerika-ontdekker

Re: emigreren naar amerika?

Bericht door KennethBelg »

Nou, je zult wel willen. Maar echt gaan is nog iets anders. Of je moet veel geld hebben, ondernemingsgezind zijn, trouwen met een Amerikaan(se) of meedoen aan de DV Lottery. Emigreren naar de VS is niet echt gemakkelijk. En voor je topic zijn er al vele andere topics voorgegaan waar net hetzelfde wordt beschreven, dus misschien is het wel slimmer als je daar eens gaat kijken?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer