Ging eigenlijk vrij goed, geen norsje of brompot te bekennen, allemaal hele aardige vrolijke mensen.
Eerst aan het eerste loketje alle papieren afgegeven, alles in orde en bij me totdat.... het affidavit of support....
Bij dit formulier moet namelijk de tax return 2008 van je verloofde zitten!
En laat ik die nou niet hebben!
Het meisje aan de balie vertelde me dat ze alles gewoon aan de consul zou geven en dat die zou beslissen of die tax return noodzakelijk was.
Na drie kwartier gewacht te hebben was ik aan de beurt.
De eerste mededeling was meteen dat ze die tax return echt nodig hebben

De brieven van de bank en zijn werkgever waren dus blijkbaar niet genoeg.
De rest is wel verder afgehandeld, eed afgelegd, vingerafdrukken en dergelijke.
Dus ik dacht, nou ja dan stuur ik dat volgende week wel even op en dan krijg ik daarna mijn paspoort inclusief visum terug.
Niet dus!!!!
Dat ene documentje moet je dus persoonlijk komen brengen!!!
Dus, weer een dag vrij nemen, weer anderhalf uur in de trein en tram, weer in de rij...
Zucht..... wat een domper...
Het vervelende is ook dat in de instructies staat dat je die tax return moet meenemen als je verloofde zelfstandig ondernemer is en dat is hij niet.
Dat moet dus altijd!
De meneer na mij had precies hetzelfde, die had dat ook niet bij.
Het interview zelf stelt overigens niets voor, moest "iets"over mijn verloofde vertellen dus heb maar verteld hoe we elkaar hebben leren kennen.
Interview wordt overigens afgenomen aan het loket en niet in een kantoortje, weet niet waarom maar dat beeld had ik ervan.
Dus voor alle medeforummers die nog op interview moeten, zorg dat je die tax return bij je hebt.
Zo... frustraties geuit, morgen maar weer eens bellen voor een nieuwe afspraak.