Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraagje ivm GC

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Af.Gun
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Vraagje ivm GC

Bericht door Af.Gun »

Dag allemaal,

Stel dat ik word uigenodigd in ambassade na winnen van DV lottery en ik voldoe aan alle eisen ( diploma,spaargeld, alles ok bij medische test enzo... ) kunnen ze me toch visa weigeren?

Indien ja, Why?

Cybewinder
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vraagje ivm GC

Bericht door Cybewinder »

Yup... De redenen kunnen legio zijn. Uiteindelijk beslist immigration wie er een GC krijgt en niet de computer.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Als je aan alle voorwaarden voldoet, en je krijgt het interview, dan is er geen redden om je te weigeren. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dan alsnog geweigerd werd. (je moet natuurlijk niet daar ter plekke doodsbedreigingen gaan uiten tegen het Amerikaanse volk. ;-) )
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Je kunt geweigerd worden als er grounds zijn voor inadmissibility. Denk aan misdaden begaan, getoond hebben vijandig te staan tov. de US, immigratie overtredingen in het verleden.
Ga naar http://www.uscis.gov and search onder INA: act 212 daar zul je de wetsartikelen vinden omtrent wat een alien die 'ontoelaatbaar' maakt.
Is er een op jou van toepassing, overleg dan met een immigratie advokaat of er iets te doen is en zo ja wat.
Af.Gun
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Af.Gun »

Okay dan hoef ik mee geen zorgen maken daarvoor :thumbup:

Nu Moet ik even geduld hebben ( ookal Ben ik zeer ongeduldig :lol: ) en hopen dat ik
Een interview krijg.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer