Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DS-122 form

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Af.Gun
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

DS-122 form

Bericht door Af.Gun »

Hallo

Ik ben erachter gekomen dat ik een kleine foutje heb gemaakt bij aanvullen van DS-122 op vraag 3, daar heb ik mijn email adress geschreven ipv mijn huis adress.
Mijn adress is wel op DS-230 vraag 13 correct gemeld.

moet ik dan die form opnieuw doorsturen naar KCC ?

ik heb geprobeerd om aan hun direct te vragen via email maar ik krijg telkens een auto reply terug...

alvast bedankt
Steffen
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: DS-122 form

Bericht door Steffen »

Ik heb destijds op een formulier ook een foutje gemaakt. Had alles ingevuld en was uiteindelijk vergeten mijn handtekening te zetten. Ik heb een nieuw formulier erachteraan gestuurd, gewoon voor de zekerheid. Een brief erbij gedaan waarom ik dit formulier opstuurde. Ik heb nooit een reactie gehad, maar blijkbaar was het goed, want ik kreeg weken later te horen dat mijn 'case complete' was.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer