Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Niet getrouwd
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Niet getrouwd
Hallo allemaal, mijn gezin wil zich gaan aanmelden voor de DV lottery 2015. Ik heb daarover de volgende vraag : Mijn vriendin en ik zijn momenteel niet getrouwd, nu weet ik dat dat wel noodzakelijk is als je je familie mee wilt nemen naar de VS. Bij de aanmelding zal ik dus moeten aangeven dat ik niet getrouwd ben, maar stel dat we één van de gelukkigen zijn, hoe krijg ik dat alsnog voor elkaar (behalve dat we daadwerkelijk moeten gaan trouwen) dat we als compleet gezin daar naar toe gaan? Ten slotte gaf ik op het aanvraagformulier aan dat ik niet getrouwd ben.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Niet getrouwd
Voor zover ik weet, kun je je niet als gezin aanmelden, alleen als persoon. Eveneens voor zover ik weet, gaat het niet lukken wat jij wilt. Je mag alleen je partner meenemen als jullie wettig gehuwd zijn. Je kunt wel allebei meedoen en daarmee je kansen verdubbelen, op voorwaarde dat degene die wint voldoet aan de eisen.
Succes.
Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Klopt jij kan je als persoon aanmelden en als je getrouwd bent aangeven met wie. Tevens kan jij je kinderen (tot 21 jaar) opgeven.
Jouw vriendin kan hetzelfde doen, maar zolang jullie niet getrouwd zijn kunnen jullie elkaar niet op je eigen inschrijving invullen.
Dus als jij wint kan jouw vriendin niet mee op jouw inloting, jouw kinderen wel..
Ik weet niet of je na ingeloot te zijn je inschrijving kan aanpassen naar getrouwd en dan ook je vrouw meenemen in het proces.
Jouw vriendin kan hetzelfde doen, maar zolang jullie niet getrouwd zijn kunnen jullie elkaar niet op je eigen inschrijving invullen.
Dus als jij wint kan jouw vriendin niet mee op jouw inloting, jouw kinderen wel..
Ik weet niet of je na ingeloot te zijn je inschrijving kan aanpassen naar getrouwd en dan ook je vrouw meenemen in het proces.
Never give up!
-
- Amerika-expert
Waarom niet gewoon even trouwen? Als je zeker genoeg bent van elkaar om samen te willen emigreren is het toch een kleine moeite om te trouwen?
Volgens mij kun je ook pas trouwen als je ingeloot bent, kijk maar naar het draadje van Inge67:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... it=inge+dv
Succes!
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... it=inge+dv
Succes!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je het huwelijk alleen maar belangrijk vindt als middel om je vriendin mee naar de US te krijgen of mee te mogen gaan als zij wint: vooral nu nog niet trouwen. De kans dat je wint is zo klein, en je kan altijd nog snel huwen als je bij de gelukkigen bent. Snel snel op het stadhuis is voldoende, zo lang je maar het papiertje hebt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON