Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nederlands vast telefoonnummer in Amerika
Nederlands vast telefoonnummer in Amerika
Ik was onlangs in Nederland en besloot mijn oude huistelefoon (Siemens Gigaset C475 IP) mee te nemen naar Amerika. Setje bestaat uit een basis die met een netwerkkabel aan een internetrouter aangesloten kan worden en een draadloos toestel. Alles aangesloten, bij viopbuster aangemeld voor een gratis lokaal Nederlands nummer en beltegoed gekocht. Je kunt voor 300 dagen gratis bellen naar alle vaste lijnen in Nederland, België en aantal EU-landen voordat je beltegoed wordt aangesproken... bellen naar Amerika (vast en mobiel) is ook gratis in de 300 dagen periode al ziet men een vreemd buitenlandsnummer! Kwaliteit van geluid is super. Handig voor familieleden in Nederland die nog geen smart phones en/of ipads thuis hebben. Ook handig als je naar 0800/0900 nummers in Nederland wil bellen. Grappig is zodra ik iemand in NL bel, de eerste vraag is hey ben je in Nederland, ze zien namelijk een lokaal nummer.
- Je kunt natuurlijk op dit nummer vanuit Nederland gewoon gebeld worden.
- Je kunt natuurlijk op dit nummer vanuit Nederland gewoon gebeld worden.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Nederlands vast telefoonnummer in Amerika
Ik heb een magic jack. Werkt net andersom. Als ik in Nederland ben kan ik hem gebruiken op dezelfde manier maar lijkt het dat ik in Amerika ben want ik heb een amerikaans tel#. Internationaal bellen kost 2 cent p/m. Ik kan er een vaste telefoon op aansluiten of gewoon via de speaker en microfoon van de comp bellen
Kost $29.95 per jaar
Kost $29.95 per jaar
Ik ben slechts 2x per jaar in NL vandaar dat een Nederlands nummer in Amerika veel handiger is als mijn familie/vrienden mij willen bereiken op een voor hun veelal gratis bellen. De kwaliteit van VOIP en de aanbieders in Amerika zoals MagicJack NetTalk Duo etc is , in mijn ervaring, slecht. Wanneer de kwaliteit zoals bij Vonage beter wordt is de prijs vaak veels te hoog $30 p/m voor VOIP?! VOIP aanbod vanuit NL is spotgoedkoop en de kwaliteit goed. Ook de prijs van internationaal bellen is vaak veel goedkoper dan Amerikaanse aanbieders.
Is dat viopbuster.com .nl of nog anders?
viopbuster.com is een nogal vage site
Zoeken op google geeft alleen resultaten van ,kennelijk verkeerd geschreven, voipbusterklanten
Zelf gebruik ik voipbuster(.com) maar daar is het niet mogelijk een Nederlands nummer te krijgen en zijn er slechts 120 freedays.
edit:blijkbaar wel voor nieuwe klanten.
edit2: blijkbaar een tijdelijke actie
viopbuster.com is een nogal vage site
Zoeken op google geeft alleen resultaten van ,kennelijk verkeerd geschreven, voipbusterklanten
Zelf gebruik ik voipbuster(.com) maar daar is het niet mogelijk een Nederlands nummer te krijgen en zijn er slechts 120 freedays.
edit:blijkbaar wel voor nieuwe klanten.
edit2: blijkbaar een tijdelijke actie
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Het is idd voipbuster.com. Ik had al een account toen ik in NL woonde en ik heb hetzelfde nummer behouden toen ik het toestel vorige week hier in de VS voor het eerst ging gebruiken. Ik weet niet of ze gestopt zijn met het uitgeven van nummers. Aanvankelijk verkochten ze de 085- nummers for €1 en daarna was het gratis. Ik denk als je met het toestel in NL met een nederlands IP-adres aanmeldt wel een 085-nummer zult krijgen.
Overigens, voordat ik de Siemens telefoon had meegebracht, had ik de Iphone app van voibuster geprobeerd en merkte toen ook al dat mijn 085-nummer nog altijd aan mijn account was gekoppeld.
De free days zijn idd 120 dagen. Omdat ik regelmatig naar mobiele nummers in Azie had gebeld was ik snel door mijn beltegoed heen... en als je dus nieuw beltegoed koopt terwijl je nog 110 dagen hebt van de vorige re-up komt er nog 120 dagen bij en zo waren mijn free days hoger.
Overigens, voordat ik de Siemens telefoon had meegebracht, had ik de Iphone app van voibuster geprobeerd en merkte toen ook al dat mijn 085-nummer nog altijd aan mijn account was gekoppeld.
De free days zijn idd 120 dagen. Omdat ik regelmatig naar mobiele nummers in Azie had gebeld was ik snel door mijn beltegoed heen... en als je dus nieuw beltegoed koopt terwijl je nog 110 dagen hebt van de vorige re-up komt er nog 120 dagen bij en zo waren mijn free days hoger.
Je kunt een Nederlands nummer aanvragen als je in je account een Nederlands adres opgeeft. Je hoeft geen Nederlands IP te hebben. Ik doe het ook al een paar jaar met een Gigaset die ik in NL al had en het werkt prima.
Thanks. Worden ze nogsteeds verkocht voor €1?
Wat ik geweldig vind van voipbuster is dat je beltegoed niet in rook opgaat als je lange tijd geen gebruik maakt van de service.
Wat ik geweldig vind van voipbuster is dat je beltegoed niet in rook opgaat als je lange tijd geen gebruik maakt van de service.
Vol schreef:Je kunt een Nederlands nummer aanvragen als je in je account een Nederlands adres opgeeft. Je hoeft geen Nederlands IP te hebben. Ik doe het ook al een paar jaar met een Gigaset die ik in NL al had en het werkt prima.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht