Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trouwen en verhuizen naar Amerika
Trouwen en verhuizen naar Amerika
Beste Alle,
Er zijn al heel wat topics geopend met verhuizen en trouwen in Amerika, maar geen een komt echt overeen met mijn verhaal. Ik wil graag jullie advies en ervaringen over dit onderwerp. Het geen waar ik achter probeer te komen is als volgt:
Ik studeer momenteel in Nederland en heb een Amerikaanse vriend. De planning is om dit jaar nog te gaan trouwen en volgend jaar ( rond april 2015) te verhuizen naar Amerika. Ik ben als een gek het internet aan het afzoeken om te kijken hoe dit in zijn werking gaat, welke stappen ik moet volgen etc. etc. Eenmaal gevestigd ben ik voorplan om daar te studeren en te werken en uiteindelijk een gezin beginnen. Er is veel informatie hierover te vinden, maar een duidelijk stappenplan of samenhangend verhaal kan ik nergens vinden. Ik wil dus graag weten waar ik moet beginnen om alles in werking te zetten, waar ik moet aankloppen, hoeveel tijd alles kost, wat de eisen/procedures zijn etc.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Er zijn al heel wat topics geopend met verhuizen en trouwen in Amerika, maar geen een komt echt overeen met mijn verhaal. Ik wil graag jullie advies en ervaringen over dit onderwerp. Het geen waar ik achter probeer te komen is als volgt: