Ik kan het nog steeds niet geloven en heb de brief ondertussen al 20x door gelezen, maar ik geloof dat ik toch echt geselecteerd ben!

Dude schreef:Ook je casenummer is belangrijk daarvoor. Welk nummer heb je ?? (wel de laatste 3 getallen vervangn door XXX als je het hier vermeld, bv 2015EU000012xxx )
Begrijp ik! Ik doe mijn best.Hockey schreef:@USInsider, Chris_H noemt het scherm waarop hij las dat hij gewonnen had een brief. Hij noemt wel vaker dingen bij de verkeerde naam. Zie deze opmerking in een eerder topic van hem.
@Chris_H, een tip is om per direct de zaken bij hun juiste naam te gaan noemen. Als jij straks papieren moet invullen dan kan iets verkeerd benoemen je duur komen te staan.
Vreemd, wij hebben daar niet één vraag over gekregen. Ook ons bewijsmateriaal hebben we niet moeten laten zien. Wij zijn ook pas getrouwd na de winst op 1 mei en kozen de mooie 4de juli uit als trouwdatuminge67 schreef: Er kwamen wel wat vragen over tijdens het interview, maar wij waren ook al 11 jaar samen. Gewoon zorgen dat je je relatie kan aantonen van voor je winst