Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Accommodatie In Boston zoektocht

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Lies1992
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Accommodatie In Boston zoektocht

Bericht door Lies1992 »

Hallo Allemaal!

Even mijzelf kort voorstellen, aangezien ik nieuw ben op dit forum.
Ik ben Lies, 22 jaar oud en ik vertrek in augustus naar Boston om daar International business te studeren.
Met toeval kwam ik op dit forum terecht, en ik zag dat iedereen hier erg actief is met elkaar helpen.
Aangezien ik nog nooit in Amerika ben geweest, heb ik hoop dat jullie mij misschien verder kunnen helpen.

Ik studeer 8 maanden in Boston, dan waarschijnlijk 2 in San Francisco. Voor deze eerste 8 maanden ben ik natuurlijk al goed op zoek naar een woonruimte (ik heb gelukkig al wat potentiële medestudenten gevonden om mee samen te wonen, alleen nu nog de woning). Ik ben al een tijdje op zoek, maar helaas nog niet succesvol. Vooral een lease vinden van 8 maanden ipv 12 en dan ook nog enigszins betaalbaar lijkt op dit moment onbegonnen werk (voorkeur is om toch wel onder de 700 eu te blijven pp). Hebben jullie bepaalde tips of sites die mijn zoektocht kunnen helpen? Zou super zijn!

Groetjes, Lies
Dbacks2
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Accommodatie In Boston zoektocht

Bericht door Dbacks2 »

Lies,

Onder de 700 pp moet toch te doen zijn als je met 3 of 4 bent?? Ken je de app van Trulia? Kun je een bedrag op ingeven aan huur, aantal slaapkamers en dan maar zoeken en mailen. Maar rond de 2000 komt er zat uit!
(heb even op Boston gekeken).