Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over actrice worden in Amerika
-
- Amerika-ontdekker
Vragen over actrice worden in Amerika
Hallo,
mijn droom is om een actrice te worden in Amerika. niet om de fame of iets dergelijks, maar puur vanwege de cultuur, de sfeer, de omgeving en vooral ook de manier waarop er daar word geacteerd. Er word daar veel meer voor gedaan om het zo echt mogelijk te doen lijken en dat vind ik gaaf.
Ook wil ik heeeeeeel graag in Amerika wonen ivm een paar van de boven genoemde redenen.
Nou zijn mijn vragen;
- Mag je als je bijvoorbeeld op vakantie bent in Amerika, zonder eisen mee doen aan een auditie? Zo nee, wat is er nodig? En zo ja, WAAR vinden de audities voor films/series plaats?
En hoe weet ik, WANNEER er audities plaats vinden?
- Moet je perse een opleiding in die richting hebben gevolgd?
- Krijg je dan een een Green Card of een werkvisum? En stel nou dat het een serie is van een paar jaar? Hoe gaat het dan in zijn werk?
- Stel dat ik acteerlessen volg in Amerika, is er dan de kans dat ik dmv audities en netwerken daar mag blijven?
- En dan nog de belangrijkstevraag waar ik telkens weer geen antwoord op krijg: Ik probeer me in te schrijven voor de Green Card Lottery. Ze vragen dan om een confirmation number (die ik niet heb), mijn voor - en achternaam, geboortedatum en e-mail adres.
Ook staat er bovenaan de pagina: To retrieve a confirmation number, the primary entrant information must be verified.
Dat snap ik wel, maar hoe kan ik mezelf verifiëren als de bovenstaande informatie over mij het enige is wat ze van me vragen?
Als ik klaar ben met bovenstaande informatie invullen, zeggen ze het volgende: Information entered is not valid. Please review your Diversity Visa Lottery Program Year, Last/Family Name, First Name, Middle Name, Date of Birth, and E-mail Address to ensure that you have entered them exactly as they were entered on your initial application.
Ik weet echt NIET wat ik moet doen, ik wil ontzettend graag mee doen om me kansen nog meer te vergroten.
Wat moet ik precies doen om me in te kunnen schrijven. Wat heb ik ervoor nodig, waar moet ik beginnen, wat moet ik doen, hoe moet ik doen. Alles..
Ik hoop dat u mij kunt helpen met mijn (al) vragen, zo niet; bij wie moet ik dan zijn om alles over Amerika te weten te komen? Is daar een bureau of instantie voor?
Alvast bedankt!
Groetjes Maaike
mijn droom is om een actrice te worden in Amerika. niet om de fame of iets dergelijks, maar puur vanwege de cultuur, de sfeer, de omgeving en vooral ook de manier waarop er daar word geacteerd. Er word daar veel meer voor gedaan om het zo echt mogelijk te doen lijken en dat vind ik gaaf.
Ook wil ik heeeeeeel graag in Amerika wonen ivm een paar van de boven genoemde redenen.
Nou zijn mijn vragen;
- Mag je als je bijvoorbeeld op vakantie bent in Amerika, zonder eisen mee doen aan een auditie? Zo nee, wat is er nodig? En zo ja, WAAR vinden de audities voor films/series plaats?
- Moet je perse een opleiding in die richting hebben gevolgd?
- Krijg je dan een een Green Card of een werkvisum? En stel nou dat het een serie is van een paar jaar? Hoe gaat het dan in zijn werk?
- Stel dat ik acteerlessen volg in Amerika, is er dan de kans dat ik dmv audities en netwerken daar mag blijven?
- En dan nog de belangrijkstevraag waar ik telkens weer geen antwoord op krijg: Ik probeer me in te schrijven voor de Green Card Lottery. Ze vragen dan om een confirmation number (die ik niet heb), mijn voor - en achternaam, geboortedatum en e-mail adres.
Ook staat er bovenaan de pagina: To retrieve a confirmation number, the primary entrant information must be verified.
Dat snap ik wel, maar hoe kan ik mezelf verifiëren als de bovenstaande informatie over mij het enige is wat ze van me vragen?
Als ik klaar ben met bovenstaande informatie invullen, zeggen ze het volgende: Information entered is not valid. Please review your Diversity Visa Lottery Program Year, Last/Family Name, First Name, Middle Name, Date of Birth, and E-mail Address to ensure that you have entered them exactly as they were entered on your initial application.
Ik weet echt NIET wat ik moet doen, ik wil ontzettend graag mee doen om me kansen nog meer te vergroten.
Wat moet ik precies doen om me in te kunnen schrijven. Wat heb ik ervoor nodig, waar moet ik beginnen, wat moet ik doen, hoe moet ik doen. Alles..
Ik hoop dat u mij kunt helpen met mijn (al) vragen, zo niet; bij wie moet ik dan zijn om alles over Amerika te weten te komen? Is daar een bureau of instantie voor?
Alvast bedankt!
Groetjes Maaike
-
- Amerika-ontdekker
Re: DV 2015 - Hulp
Ik heb een belangrijke vraag waar ik telkens weer geen antwoord op krijg: Ik probeer me in te schrijven voor de Green Card Lottery. Ze vragen dan om een confirmation number (die ik niet heb), mijn voor - en achternaam, geboortedatum en e-mail adres.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vragen!
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Maaike
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vragen!

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Maaike
Je kunt je op dit moment niet inschrijven. De inschrijving was van 1 october - 2 november 2013. Als de loterij nog blijft bestaan, zal de volgende inschrijvingsperiode waarschijnlijk weer in october 2014 beginnen.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
- Amerika-ontdekker
Oh wat balen! Is het niet zeker dan dat er weer een inschrijving plaatsvindt in oktober 2014? Het is toch jaarlijks?Dutchess schreef:Je kunt je op dit moment niet inschrijven. De inschrijving was van 1 october - 2 november 2013. Als de loterij nog blijft bestaan, zal de volgende inschrijvingsperiode waarschijnlijk weer in october 2014 beginnen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diversity_Immigrant_Visa
Lees dit eens. Wat informatie en achtergrond. Er is al jaren sprake van waarschijnlijke afschaffing, ook in de USA is immigratie een heet hangijzer. Google maar op dv lottery en afschaffen:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 12&t=45028
Ja, het bestaat al jaren, maar nee het is geen recht, het is een gunst.
Succes.
Lees dit eens. Wat informatie en achtergrond. Er is al jaren sprake van waarschijnlijke afschaffing, ook in de USA is immigratie een heet hangijzer. Google maar op dv lottery en afschaffen:
Succes.
-
- Amerika-ontdekker
Aha, oke ik heb het wat doorgenomen, bedankt in ieder geval.movingon schreef:http://en.wikipedia.org/wiki/Diversity_Immigrant_Visa
Succes.
Stel dat het dit jaar gewoon weer doorgaat, wat moet ik doen/hebben om alles compleet te maken voor de inschrijving en erna? En bij wie moet ik zijn om dat allemaal te regelen?
@Maaike, je hoeft niet een compleet voorgaand bericht te quoten, het is zelfs tegen de regels. Gewoon aangeven op wie je reageert is voldoende.
Heb je al een aantal topics over de DV Lottery doorgelezen? Zo nee, doe dat eerst, dan worden jouw vragen al direct beantwoord.
Begrijp me a.u.b. niet verkeerd, het forum is bedoeld om vragen te stellen en doe dat ook zoveel mogelijk. Maar als je echt zo graag naar de VS wil verhuizen, ga dan ook je inlezen op het forum. Er is al heel veel informatie beschikbaar - gratis - die veel van je vragen zullen beantwoorden.
Heb je al een aantal topics over de DV Lottery doorgelezen? Zo nee, doe dat eerst, dan worden jouw vragen al direct beantwoord.
Begrijp me a.u.b. niet verkeerd, het forum is bedoeld om vragen te stellen en doe dat ook zoveel mogelijk. Maar als je echt zo graag naar de VS wil verhuizen, ga dan ook je inlezen op het forum. Er is al heel veel informatie beschikbaar - gratis - die veel van je vragen zullen beantwoorden.
-
- Amerika-ontdekker
@Hockey
het onderwerp van dit forum is 'hulp' over de loterij van van 2015. Zou niet weten waar ik anders zou moeten zijn? Ik stel ook vragen.
het onderwerp van dit forum is 'hulp' over de loterij van van 2015. Zou niet weten waar ik anders zou moeten zijn? Ik stel ook vragen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Begin maar met dit onderwerp: Lees dit eerst! Relevante emigratie-info op AA
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het antwoord op je vragen staat hier op het forum al een aantal keren, Maaike. Het komt over als lui en 'ik heb NU een idee en wil NU het antwoord op een mooi presenteerblaadje" als je niet laat zien dat je zelf wat moeite hebt gedaan om iets te lezen, en daar dan concrete vragen over te stellen. Zelfs aspirant-actrices hebben hier al een aantal keren hun vraag gesteld.
De 'hulp' van het forumtopic slaat meer op het feit dat je gewonnen hebt, en dan concrete vragen hebt bij de formulieren die je aan moet leveren, of waar je nu precies wat invult.
De 'hulp' van het forumtopic slaat meer op het feit dat je gewonnen hebt, en dan concrete vragen hebt bij de formulieren die je aan moet leveren, of waar je nu precies wat invult.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-ontdekker
@Njit, bedankt, dat is wat ik zocht. 

Re: Vragen over actrice worden in Amerika
Officieel mag het niet als je middels het Visa Waiver Program de VS bent binnengekomen, want je bent dan aan het solliciteren en dat mag niet. Doch, als niemand van immigrations erachter komt dat je auditie doet kom je er wel mee weg.MaaikevE1994 schreef:- Mag je als je bijvoorbeeld op vakantie bent in Amerika, zonder eisen mee doen aan een auditie? Zo nee, wat is er nodig?
Tsja, dat zal je zelf moeten uitzoeken. Meestal gaat zoiets via een agent die je vertegenwoordigt.MaaikevE1994 schreef: En zo ja, WAAR vinden de audities voor films/series plaats?
Bij mijn weten niet.MaaikevE1994 schreef:- Moet je perse een opleiding in die richting hebben gevolgd?
Dit is dus het grote probleem. Om in de VS te mogen werken heb je een visum nodig. En acteren komt niet in aanmerking voor een H1-B visum, dus heb je een ander visum nodig, een O visum geloof ik. Maar dat krijg je niet zomaar. Dan moet je al een gevestigde naam zijn.MaaikevE1994 schreef:- Krijg je dan een een Green Card of een werkvisum? En stel nou dat het een serie is van een paar jaar? Hoe gaat het dan in zijn werk?
Pffff, heb je specifieke vragen? Want alles wete is wel heel erg veel. En vooral heel veel lezen, het land bezoeken en als je er bent met Amerikanen spreken.MaaikevE1994 schreef:Ik hoop dat u mij kunt helpen met mijn (al) vragen, zo niet; bij wie moet ik dan zijn om alles over Amerika te weten te komen? Is daar een bureau of instantie voor?
-
- Amerika-ontdekker
Super bedankt voor uw antwoorden!
Het is namelijk zo, mijn favoriete acteur Ed Westwick, is door zijn agent ook overgevlogen naar LA om audities te doen en kreeg de rol. Toen moest die op het laatste moment nog een visum regelen. 1 dag voordat ze begonnen met filmen. Hij komt uit Engeland.
Is het dan niet zo dat als ik audities doe en niemand komt erachter, en STEL ik zou de rol krijgen, dat Amerika uiteindelijk zegt; nee je solliciteert.
Maar dan is mijn laatste vraag; Hoe kom je aan zo een agent die dat in Amerika voor je kan regelen, want die hebben wij toch niet in Nederland?
Alvast bedankt !!
Groetjes.
Het is namelijk zo, mijn favoriete acteur Ed Westwick, is door zijn agent ook overgevlogen naar LA om audities te doen en kreeg de rol. Toen moest die op het laatste moment nog een visum regelen. 1 dag voordat ze begonnen met filmen. Hij komt uit Engeland.
Is het dan niet zo dat als ik audities doe en niemand komt erachter, en STEL ik zou de rol krijgen, dat Amerika uiteindelijk zegt; nee je solliciteert.
Maar dan is mijn laatste vraag; Hoe kom je aan zo een agent die dat in Amerika voor je kan regelen, want die hebben wij toch niet in Nederland?
Alvast bedankt !!
Groetjes.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Heb je in Nederland in de acteerwereld niet wat contacten opgebouwd die je in contact kunnen brengen met een agent in de VS?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wat voor een acteer-ervaring heb je zelf al?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet met demoreels komen, head shots, en een lijst van professionele opdrachten die jij als actrice in Nederland (of waar dan ook buiten de USA) hebt gedaan. Op die manier moet je een Amerikaanse agent gaan overtuigen om jou te gaan vertegenwoordigen.
Elke
Er zijn wel veel showcases in de USA waar je als actrice een contract aangeboden kunt krijgen. Ik weet alleen niet hoe het zit als je een contract krijgt aangeboden. Want dan werk je voor de agency als het goed is? En dan krijg je weer met een visum te maken.kastelke schreef:Je moet met demoreels komen, head shots, en een lijst van professionele opdrachten die jij als actrice in Nederland (of waar dan ook buiten de USA) hebt gedaan. Op die manier moet je een Amerikaanse agent gaan overtuigen om jou te gaan vertegenwoordigen.
-
- Amerika-ontdekker
Is er perse een agent nodig dan om audities te kunnen doen in Amerika als Nederlandse burger?
Ik heb niet veel ervaring, maar volgens mij hoeft iemand toch niet alles te doen in Nederland om door te breken in Amerika? Er zijn er genoeg die bijvoorbeeld niet doorbreken in Nederland, maar wel in Amerika. (Jeroen Krabbe)
Ook is er iemand, ontdekt tijdens het stappen in Amerika in een club door Jamie Foxx.
Hoe kan ik in contact komen met een agent in Amerika, want ik heb overal gezocht alleen kan er niet echt iets duidelijks over vinden.
Ik wil niet tegenspreken by the way, wil het gewoon zo veel mogelijk begrijpen.
Ik heb niet veel ervaring, maar volgens mij hoeft iemand toch niet alles te doen in Nederland om door te breken in Amerika? Er zijn er genoeg die bijvoorbeeld niet doorbreken in Nederland, maar wel in Amerika. (Jeroen Krabbe)
Ook is er iemand, ontdekt tijdens het stappen in Amerika in een club door Jamie Foxx.
Hoe kan ik in contact komen met een agent in Amerika, want ik heb overal gezocht alleen kan er niet echt iets duidelijks over vinden.
Ik wil niet tegenspreken by the way, wil het gewoon zo veel mogelijk begrijpen.

-
- Amerika-ontdekker
@Alex,
weet je toevallig waar die show cases voornamelijk zijn? En moet je perse een echte actrice zijn om het aangeboden te kunnen krijgen? Of kun je ook dan daar meteen laten zien wat je in huis hebt.
weet je toevallig waar die show cases voornamelijk zijn? En moet je perse een echte actrice zijn om het aangeboden te kunnen krijgen? Of kun je ook dan daar meteen laten zien wat je in huis hebt.
Ehhh, jeroen krabbe was volgens mij toch al een heel bekende acteur in NL voordat hij naar de VS trok.
Mij lijkt dat je je over heel veel dingen nog niet druk hoeft te maken, zolang je het visumprobleem niet opgelost hebt. Zonder visum mag je hoe dat ook niet in de VS werken.
Mij lijkt dat je je over heel veel dingen nog niet druk hoeft te maken, zolang je het visumprobleem niet opgelost hebt. Zonder visum mag je hoe dat ook niet in de VS werken.
Terug in Texas!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht