Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2016

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
renaatenmaus
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

DV-2016

Bericht door renaatenmaus »

Beste iedereen.

Wat mij eigenlijk op dit moment verbaasd is dat er al maanden word gesproken over "of de dv-2016 wel of niet door gaat" dat er zo weinig over gesproken word terwijl
dit : http://travel.state.gov/content/visas/e ... tions.html toch eigenlijk wel laat zien dat het dit jaar gelukkig wel door gaat.

Uiteraard kan ik me ook vergissen :?

Ik (lees wij ) zijn toch al de nodige voorbereidingen aan het treffen met betrekking tot de inschrijving, je kan maar vast niet genoeg uitgezocht en klaar hebben liggen.
Dit zal voor ons de eerste keer inschrijven worden en heb al getracht zoveel mogelijk te lezen op het forum over mijn vraag, maar met zoveel topics zie je soms door de bomen het bos niet meer.
mijn vrouw is op dit moment 9 weken zwanger (ja het is nog pril en jullie horen dit eerder dan sommige familie leden)
nu is het zo dat tijdens de aanvraag ik nog 3 kinderen heb maar mochten wij het uitzonderlijke geluk hebben uitgeloot te worden wij 4 kinderen hebben.

heeft dit gevolgen voor de verdere procedure ??

verder tips met betrekking tot de inschrijving zijn uiteraard zeer welkom....
USInsider
Amerika-expert

Re: DV-2016

Bericht door USInsider »

De data van de entry period zijn pas een week geleden bekend gemaakt. Tot de bekend zijn was er onzekerheid.
Onzekerheid is er ieder jaar ook omdat bijna alle voorstellen tot immigration reform afschaffen van de Lottery voorstaan.

Je moet al je levende kids opgeven die onder de 21 zijn op moment dat je de Entry doet.
Ook een kid bij een andere mevrouw waar je verder niets mee hebt - zou dat het geval zijn.
Je moet van jezelf, je vrouw, en AL je kids foto's oploaden bij je Entry.
Het 'gupje in wording' kun je, als je in/uitgeloot wordt en een Diversity Visum kunt aanvragen, op je Visa Application opgeven.

Wens je vrouw sterket tijdens de zwangerschap en succes gewenst met de Lottery !

Als je on-line zoek kun je programma's vinden bv. voor je telefoon of pad, die je voor een paar dollar alles vertellen wat je moet weten met stap voor stap instructies voor meedoen, visa aanvrage, enz.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer