Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
mijn zoontje (9 jaar) zoekt contact met andere kids
mijn zoontje (9 jaar) zoekt contact met andere kids
Hoi allemaal,
We zijn anderhalve week gearriveerd in New Jersey met ons gezin (zoon van 9 en dochter van 3) voor een verblijf van 3 jaar. Nu heeft mijn zoon momenteel erg veel heimwee naar Nederland.
Misschien helpt het als hij kan chatten met andere Nederlandse kids van zijn leeftijd die in dezelfde situatie zitten. Dus: mochten jullie ook naar Amerika zijn verhuisd en een zoon (of dochter!) van rond de 9 jaar hebben, die het leuk vindt om met hem te chatten, geef dan even een seintje alsjeblieft.
Of, mochten er kids in de buurt wonen, kunnen we misschien een speelafspraak maken. We wonen in Bergen County in New Jersey.
Andere tips om met de heimwee om te gaan zijn ook zeer welkom.
Ik hoor het graag!
We zijn anderhalve week gearriveerd in New Jersey met ons gezin (zoon van 9 en dochter van 3) voor een verblijf van 3 jaar. Nu heeft mijn zoon momenteel erg veel heimwee naar Nederland.
Misschien helpt het als hij kan chatten met andere Nederlandse kids van zijn leeftijd die in dezelfde situatie zitten. Dus: mochten jullie ook naar Amerika zijn verhuisd en een zoon (of dochter!) van rond de 9 jaar hebben, die het leuk vindt om met hem te chatten, geef dan even een seintje alsjeblieft.
Of, mochten er kids in de buurt wonen, kunnen we misschien een speelafspraak maken. We wonen in Bergen County in New Jersey.
Andere tips om met de heimwee om te gaan zijn ook zeer welkom.
Ik hoor het graag!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: mijn zoontje (9 jaar) zoekt contact met andere kids
Die heimwee gaat denk ik wel over zodra school begint. Succes in de States
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij zijn vorig jaar naar Florida verhuist met twee kinderen, toen 6 en 7.
Ook zij hebben in het begin best wel heimwee gehad en hebben dat nu nog wel.
Ze hebben vooral moeite met het schoolsysteem hier en het feit dat het lastig is om speelafspraakjes te maken.
Maar het wordt wel steeds beter.
Rick (onze oudste, hij wordt volgende maand 9) wil wel een keertje met hem skypen.
Misschien kunnen we via pb wat gegevens uitwisselen?
Ook zij hebben in het begin best wel heimwee gehad en hebben dat nu nog wel.
Ze hebben vooral moeite met het schoolsysteem hier en het feit dat het lastig is om speelafspraakjes te maken.
Maar het wordt wel steeds beter.
Rick (onze oudste, hij wordt volgende maand 9) wil wel een keertje met hem skypen.
Misschien kunnen we via pb wat gegevens uitwisselen?
vanhofwegen.wordpress.com
vanhofwegen1.wordpress.com
vanhofwegen1.wordpress.com
Wat een leuk idee!
Mijn oudste kind (dochter) is ook 9 jaar oud. Zij heeft het nog wel eens over Nederland en zegt dat ze daar weer wil wonen als ze groot is. Ze kent Nederland nu alleen van vakanties, als we in Nederland zijn is het altijd feest
Ze wilt graag een keer skypen.
Mijn oudste kind (dochter) is ook 9 jaar oud. Zij heeft het nog wel eens over Nederland en zegt dat ze daar weer wil wonen als ze groot is. Ze kent Nederland nu alleen van vakanties, als we in Nederland zijn is het altijd feest

Ze wilt graag een keer skypen.
Beste Mirjamhvh en Zusje80,
dank voor jullie berichtjes. Ik denk dat mijn zoontje hier erg blij mee zal zijn. Ik zal jullie een PB sturen om verdere gegevens uit te wisselen.
groetjes!
dank voor jullie berichtjes. Ik denk dat mijn zoontje hier erg blij mee zal zijn. Ik zal jullie een PB sturen om verdere gegevens uit te wisselen.
groetjes!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht