Ik stalk al enige tijd een aantal topics hier op het forum om te kijken hoe het andere Nederlanders afgaat in het proces naar de VS toe.
Ik postte berichten hier en daar maar het leek mij beter om een topic aan te maken voor mijn eigen proces. En omdat het makkelijker is voor mijn verloofde om alles zo mee te lezen. Google translate is niet zo'n held met het vertalen van NL-EN

In het kort over mijzelf:
Ik ben een 26-jarige Rotterdammer, opgeleid tot docent beeldende vorming en al enige tijd werkzaam hierin en als illustrator. Mijn gebruikersnaam is mijn voornaam, maar eigenlijk noemt iedereen mij Kai.

Wij wonen in Franklin, TN. 30 minuten ten zuiden van Nashville. En zullen trouwen in haar tuin.
Korte overzicht van ons visa process.
Ons NOA1 was op 22-03, NOA2 op 13-06, P3 ontvangen op 22-07 en verstuurd op 25-07.
Op 30-08 was mijn interview en ik ontving mijn visa met paspoort op 02-09.
Op 13-09 kwam ik aan in de VS en wij trouwen op 21-10
Ondertussen heb ik mijn SSN aangevraagd. En we gaan morgen onze Marriage License aanvragen en betalen.
Ik heb op dit moment alle papieren alvast ingevuld voor onze AOS. Maar op dit moment is het vooral wedding planning.
Wat komt er een hoop bij kijken zeg!
We hadden op zich veel kunnen bespreken, maar het echte organiseren begon pas toen ik hier was. Een bruiloft plannen in vijf weken, dat is een leuke uitdaging!