Nou heeft het bedrijf me al een paar keer gevraagd of ik na mijn stage niet wil blijven... Over visum en andere zaken hoefde ik me geen zorgen te maken, dat konden zij allemaal regelen; ik hoefde het alleen maar aan te geven...
Dat klinkt natuurlijk heel erg leuk...
MAAR... Wil ik dat wel???
Ik heb altijd geroepen dat ik stage wilde lopen in het buitenland, maar niet in de VS (niks tegen de VS hoor) én dat ik altijd (op stage na dan) in Nederland wilde blijven wonen (uit pure gemakzucht

Maar nou ben ik toch heel erg aan het twijfelen gebracht. Inmiddels heb ik totaal geen idee meer wat ik wel/niet wil.
Ik weet wel dat het voor mij een hele grote stap zou zijn, maar ik weet niet of het de goede is...
Tegelijkertijd weet ik dat deze kans zich waarschijnlijk nooit meer voordoet (en terug naar NL is toch wat makkelijker dan VS in als ik spijt zou krijgen)
Ik heb ergens ook een beetje het gevoel dat het nou iets te vroeg komt. Ik ben 22 en het zou dus ook een hele grote stap zijn om zomaar Nederland (inclusief familie en vrienden) achter te laten en "opnieuw" te beginnen. Als er iets met hun zou zijn (positief / negatief) zou ik dus niet meer zomaar even langs kunnen gaan....
Nja, zo kan ik nog wel een poosje doorgaan

Ik lig hier al een poosje over te piekeren (ja, ik weet het, het is heel erg) en ik weet echt niet of ik er wel of niet voor moet gaan...
Wat kan/moet ik verwachten als ik naar Amerika zou emigreren???
Hoe kan ik mijn besluit nemen?? Mijn gevoel laat me in de steek, dus daar heb ik niks aan..
Met andere woorden: waar moet ik absoluut rekening mee houden???