Ik en mijn man zijn bezig met de CR1 procedure zodat ik naar Amerika kan emigreren.
Nu is het zo dat we het meeste al verzameld hebben (veelal staat op internet uitgelegd en etc...), maar toch lopen we tegen een aantal dingen aan die niet gemakkelijk ergens op te zoeken zijn en daarom zou ik graag jullie advies willen.
Wij hebben onze I 130 formulieren en documenten zo goed als bij elkaar op deze na:
1. Politierapport? Ik heb contact gehad met de gemeente waar ik woon en die zegt mij dat een VOG alleen door een werkgever kan worden aangevraagd?!
Dus hoe ga ik hieraan komen? Iemand ervaring?
2.Ook staat er in de checklist: A copy of petitioner's proof of naturalization. (If applicable)
Nu is de moeder van mijn man genaturaliseerd en zo heeft mijn man zijn USA citizen verkregen, is de papier/certificaat van de neutralisatie van zijn moeder dan van toepassing?
3.Het is me ook niet duidelijk of ik mijn handtekening onder elke formulier moet zetten en of die van mijn man alleen voldoende is, ivm dat hij het pakket samenstelt in amerika en ik hier in nederland ben? Ik zie dat nergens duidelijk staan?!
Ik hoop dat iemand hier ervaring me heeft en mij kan helpen met mijn vragen.
Graag hoor ik ook ervaringen van andere die hetzelfde hebben doorlopen en tips hebben voor mij.

Het laatste wat ik en mijn man willen is vertraging oplopen, aangezien het een jaar kan gaan duren!!!