Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huis kopen tijdens verblijf met visum
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
Huis kopen tijdens verblijf met visum
Hey Y'All
als je mn ander topic leest, Atlanta, here I come; dan weet je al iets meer over me.
Maar mn grote bedoeling in the states is om terwijl ik daar werk in real estate te beginnen ook en om kleine huisjes te kopen en op te knappen en terug te verkopen of te verhuren.
Nu is mn vraag, hoe makkelijk of moeilijk is het om een mortgage te krijgen als je daar bent met een visum van 18 maand.
als je mn ander topic leest, Atlanta, here I come; dan weet je al iets meer over me.
Maar mn grote bedoeling in the states is om terwijl ik daar werk in real estate te beginnen ook en om kleine huisjes te kopen en op te knappen en terug te verkopen of te verhuren.
Nu is mn vraag, hoe makkelijk of moeilijk is het om een mortgage te krijgen als je daar bent met een visum van 18 maand.
I am where I need to be
Ik weet er echt nog niet heel veel van af, maar volgens mij gaat dat helemaal niet zo makkelijk, aangezien er gekeken wordt naar je credit history.
Anyone, correct me if I am wrong
Anyone, correct me if I am wrong

onze blog - Bouwmanfamily
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
Hmmmmm ik weet het niet. Zoals Color01 al aangaf, zo gemakkelijk gaat het allemaal maar niet. Er zijn zoveel mensen met die droom! And believe me, the dream is big enough......
Ik wens je veel succes hoor, daar niet van, maar ik denk wel dat je veel succes nodig gaat hebben
Ik wens je veel succes hoor, daar niet van, maar ik denk wel dat je veel succes nodig gaat hebben

onze blog - Bouwmanfamily
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat succes zal je nodig hebben, want als je alles heel erg slim aan boord legt, dan heb je zo'n 18 à 24 maanden nodig om tot een beetje een deftige credit score te komen. Tenzij je wilt lenen aan 15%, dat zal wel rapper gaan. 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Huis kopen tijdens verblijf met visum
Een visum heb je niet nodig om een huis te kopen als je maar genoeg aanbetaald, denk met zo'n 30% moet lukken. Wij hebben tijdens ons bezoek met een Visum Waiver ook gewoon een huis kunnen kopen en wat denk je van alle vakantiehuizen, allemaal zonder visum, wel wat cash nodigFelipe9255 schreef:Hey Y'All

Alles is mogenlijk, maar waarschijnlijk moeilijk om te vinden voor je!
Probeer er een paar te vinden met "owners finance" om zo wat equity op te bouwen!
Er is veel info te vinden op het NET over "nothing down" technieken, en als je de juiste verkoper vind lukt het ook nog! Het is niet makkelijk!
Ik raad je aan om te proberen wat huizen te "flippen". Opknapper kopen - opknappen en dan verkopen voor winst en dan deze winst in een ander project te stoppen!
Richard
Probeer er een paar te vinden met "owners finance" om zo wat equity op te bouwen!
Er is veel info te vinden op het NET over "nothing down" technieken, en als je de juiste verkoper vind lukt het ook nog! Het is niet makkelijk!
Ik raad je aan om te proberen wat huizen te "flippen". Opknapper kopen - opknappen en dan verkopen voor winst en dan deze winst in een ander project te stoppen!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
Richard,
dat is volledig wat ik wil doen.
plus ik zal waarschijnlijk nog cursussen volgen om 'home inspector' te worden, dan heb ik daar al alle info dat ik nodig heb om voor mezelf te gebruiken.
en ja heb al wat gesurfd om info te vinden omtrent tax properties en foreclosures en no money down...
carleton sheets, John beck, John Alexander, John Barley, enzoverder...
dat is volledig wat ik wil doen.
plus ik zal waarschijnlijk nog cursussen volgen om 'home inspector' te worden, dan heb ik daar al alle info dat ik nodig heb om voor mezelf te gebruiken.
en ja heb al wat gesurfd om info te vinden omtrent tax properties en foreclosures en no money down...
I am where I need to be
Ik bedoel "gratis" informatie die overal te vinden is. Ik heb volgens mij die Carleton sheets cd's ergens gedownload, is leuk en informatief maar geen $500+ waard.Felipe9255 schreef:en ja heb al wat gesurfd om info te vinden omtrent tax properties en foreclosures en no money down...
Trap a.u.b. niet in al die praatjes van al die heren "professionals", voor je het weet spendeer je honderden dollars aan "troep"
Wel kun je de boeken kopen, zoals "Rich-dad Poor-dad" en b.v. "Lost Fortunes 101"
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerika-expert
Ik zie dat je al de "beste" raadgevers hebt, carleton sheets, John beck, John Alexander, John Barley, enz.
Die mensen zijn voornamelijk bekend van de late avond TV (een half uur lang, alleen maar informatie over hoe makkelijk alles gaat en hoeveel geld je in de kortste keren bij elkaar kunt halen.
Zoals ze hier in de VS zeggen: als je dat gelooft, heb ik een brug voor je in de aanbieding, spotgoedkoop, honderd jaar oud en verbindt nog steeds Manhattan en Brooklyn.
Maar goed, je wilt zelf alles regelen, bent vol vertrouwen en ik neem aan, dat je denkt dat alle Amerikanen even eerlijk zijn als alle Belgen en Nederlanders, zo niet NOG eerlijker.
Je zou de eerste argeloze immigrant niet zijn die op enorme wijze wordt uitgekleed. Lees Charles Dickens maar eens, Nicholas Nickelby (spelling?) dan weet je dat al je geld verliezen met speculatie niet iets van de laatste tien jaar is.
Die mensen zijn voornamelijk bekend van de late avond TV (een half uur lang, alleen maar informatie over hoe makkelijk alles gaat en hoeveel geld je in de kortste keren bij elkaar kunt halen.
Zoals ze hier in de VS zeggen: als je dat gelooft, heb ik een brug voor je in de aanbieding, spotgoedkoop, honderd jaar oud en verbindt nog steeds Manhattan en Brooklyn.
Maar goed, je wilt zelf alles regelen, bent vol vertrouwen en ik neem aan, dat je denkt dat alle Amerikanen even eerlijk zijn als alle Belgen en Nederlanders, zo niet NOG eerlijker.
Je zou de eerste argeloze immigrant niet zijn die op enorme wijze wordt uitgekleed. Lees Charles Dickens maar eens, Nicholas Nickelby (spelling?) dan weet je dat al je geld verliezen met speculatie niet iets van de laatste tien jaar is.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
thanks,
Ik weet wel dat al die tv- verkopers larie zijn, maar wat ze aanbieden is een basispakket. En in dat basispakket moet er toch iets van nuttige informatie staan om het zelf te doen.?!?.
Ik heb ook al heel wat gedownload aan informatie, die me nuttiger lijkt dan die charletans op tv.
Ik ben niet van plan om honderden $ aan die mannen te spenderen, wil gewoon mogelijkheden vinden om met weinig geld een 1ste huisje te kopen.
Ik weet wel dat al die tv- verkopers larie zijn, maar wat ze aanbieden is een basispakket. En in dat basispakket moet er toch iets van nuttige informatie staan om het zelf te doen.?!?.
Ik heb ook al heel wat gedownload aan informatie, die me nuttiger lijkt dan die charletans op tv.
Ik ben niet van plan om honderden $ aan die mannen te spenderen, wil gewoon mogelijkheden vinden om met weinig geld een 1ste huisje te kopen.
I am where I need to be
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2659 Weergaves