Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorlopig laatste bericht
Voorlopig laatste bericht
Ondanks dat mijn moeder helaas nog intensive care ligt vliegen we a.s. zaterdag naar Texas om ons bedrijf op te starten. Het is geen leuke start, maar ben binnen een dag weer in Nederland mocht het mis gaan. Ik wens hierbij alvast alle forumleden prettige feestdagen en een Happy Newyear want ik vrees dat gebrek aan Internet we een tijdje niet actief zijn.
See ya all, later
See ya all, later
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hier sluit ik me ook bij aan. Veel succes met het begin hier in de VS en sterkte met je moeder!Liz schreef:Heel veel sterkte met alles en een goede reis gewenst !
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hans, we duimen voor jullie, én voor je moeder!
Hou te taai!
Hou te taai!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Veel geluk en sterkte gewenst! Eindelijk komt je droom uit 

http://UtahBelg.blogspot.com: Blog van een Belg in Utah
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Helemaal super natuurlijk dat jullie nu eindelijk na al het regelwerk 'echt' aan het werk kunnen
. Helaas onder negatieve omstandigheden, maar dat zul je ook net zien. Slechte zaken komen nooit goed uit en dit is natuurlijk dubbel zo erg.
Ik las op het blog dat je geen dsl kan aanvragen voorlopig, maar wel al een telefoonaansluiting hebt. Bedoel je dan een mobiele telefoon of een vaste aansluiting? Want anders zou je altijd nog een telefoon-modem kunnen kopen, die zijn nog volop verkrijgbaar in de VS en dan via de telefoon internetten. Wel langzaam, maar snel genoeg om af en toe een berichtje te kloppen op ons mooie forum.
Natuurlijk zijn er ook mogelijkheden om je mobiele telefoon als modem te gebruiken voor je computer, maar ik verwacht dat dat nog erg duur is in Amerika. Zeker niet zo breed verspreid als in Nederland.
Ik verwacht niet dat ik gauw een reis zal maken waarbij ik uberhaupt in de buurt kom van je camping. Maar je weet maar nooit. Leuk om te onthouden.
Als de zaken straks goed lopen moet je natuurlijk wel een Mustang kopen
.

Ik las op het blog dat je geen dsl kan aanvragen voorlopig, maar wel al een telefoonaansluiting hebt. Bedoel je dan een mobiele telefoon of een vaste aansluiting? Want anders zou je altijd nog een telefoon-modem kunnen kopen, die zijn nog volop verkrijgbaar in de VS en dan via de telefoon internetten. Wel langzaam, maar snel genoeg om af en toe een berichtje te kloppen op ons mooie forum.
Natuurlijk zijn er ook mogelijkheden om je mobiele telefoon als modem te gebruiken voor je computer, maar ik verwacht dat dat nog erg duur is in Amerika. Zeker niet zo breed verspreid als in Nederland.
Ik verwacht niet dat ik gauw een reis zal maken waarbij ik uberhaupt in de buurt kom van je camping. Maar je weet maar nooit. Leuk om te onthouden.
Als de zaken straks goed lopen moet je natuurlijk wel een Mustang kopen

- Mike
Hoi, kom net van mijn moeder en ging weer een stuk beterMichigan schreef:Helemaal super natuurlijk dat jullie nu eindelijk na al het regelwerk 'echt' aan het werk kunnen. Helaas onder negatieve omstandigheden, maar dat zul je ook net zien. Slechte zaken komen nooit goed uit en dit is natuurlijk dubbel zo erg.
Als de zaken straks goed lopen moet je natuurlijk wel een Mustang kopen.

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hans en Bianca,
Heel veel succes en geluk met jullie nieuwe woon/werkomgeving in Buffalo. En heel veel sterkte gewenst met je moeder.
Kunnen wij eventueel ook een keertje met ons tentje op jullie camping staan? Ik zie dat nl niet vermeld op de site. We vinden Texas een geweldige Staat en zullen daar zeker nog een keer op bezoek gaan.
Succes!
Marjan
Heel veel succes en geluk met jullie nieuwe woon/werkomgeving in Buffalo. En heel veel sterkte gewenst met je moeder.
Kunnen wij eventueel ook een keertje met ons tentje op jullie camping staan? Ik zie dat nl niet vermeld op de site. We vinden Texas een geweldige Staat en zullen daar zeker nog een keer op bezoek gaan.
Succes!
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties