Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Werken in een eigen bedrijf in de USA
Werken in een eigen bedrijf in de USA
Goedendag,
Ik weet inmiddels van de problemen om (pemanent) de USA in te komen.
Greencard etc.
Maar wat is de situatie als je in de USA een (bestaand) bedrijf koopt.
B.v. een Bed& Breakfast, Kroeg, Motel, Shop, RV Park etc.
Krijg je dan wel een greencard, of moet er een bedrijfsplan overlegt worden met een financieel verleden van het bedrijf.
kortom: zitten er in zo'n plan meer mogelijkheden om een permanent verblijf te krijgen?
Bvd,
Ormedic
Ik weet inmiddels van de problemen om (pemanent) de USA in te komen.
Greencard etc.
Maar wat is de situatie als je in de USA een (bestaand) bedrijf koopt.
B.v. een Bed& Breakfast, Kroeg, Motel, Shop, RV Park etc.
Krijg je dan wel een greencard, of moet er een bedrijfsplan overlegt worden met een financieel verleden van het bedrijf.
kortom: zitten er in zo'n plan meer mogelijkheden om een permanent verblijf te krijgen?
Bvd,
Ormedic
Je moet voldoen aan bepaalde eisen om in aanmerking te komen voor een E2 of L1 visum. Bij een L1 moet je hier een eigen bedrijf hebben dat jou 'uitzend' naar een vestiging in Amerika. Via een L1 kun je wel een greencard aanvragen, met een E2 niet. Een E2 is voor 5 jaar maar kan oneindig verlengd worden. Ik mag geen reclame maken anders kon ik je mijn website geven met FAQ over dit onderwerp.
Basis eisen voor een E2 is dat je minimaal beschikt over een eigen vermogen van $ 100,000 om te investeren in het bedrijf(dus voor de aankoop), een bedrijf koopt dat minimaal $ 40,000 tot $ 50,000 inkomen genereert en aan minimaal 2 tot 3 Amerikanen werk geeft.
Laat me maar weten als je hieraan voldoet en meer wilt weten.
Hans
Basis eisen voor een E2 is dat je minimaal beschikt over een eigen vermogen van $ 100,000 om te investeren in het bedrijf(dus voor de aankoop), een bedrijf koopt dat minimaal $ 40,000 tot $ 50,000 inkomen genereert en aan minimaal 2 tot 3 Amerikanen werk geeft.
Laat me maar weten als je hieraan voldoet en meer wilt weten.
Hans
-
- Amerika-newbie
Dus eigelijk is het voor heel wat mensen onmogelijk! Want om $ 100.000 op te hoesten gaat niet in je koude kleren zitten. Ik werk ook voor mezelf en exporteer naar de USA, maar dat bedrag maak ik jaarlijks helaas niet.
Mocht mijn klanditie uitbreiden in de USA wil ik wel overwegen om mijn werk te verplaatsen naar de USA.
Mocht mijn klanditie uitbreiden in de USA wil ik wel overwegen om mijn werk te verplaatsen naar de USA.
Veel emigranten zijn in de leeftijd tussen 30 en 45, als je dan een aantal jaren geleden een huis hebt gekocht dan is daar een groot deel van afgelost. Als je dan de stijging van de huizenprijs meetelt dan komen er veel toch wel aan voldoende geld. Ik denk ook dat het niet verstandig is om te gaan als je niet wat geld achter de hand hebt. Als ik soms zie dat mensen daar naar toe willen emigreren met $15,000 tot $20.000 dan vind ik dat een onverstandig idee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3791 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve
-
- 1 Reacties