Ik heb dit forum deze week ontdekt, na het verbreken van het wereldrecord zoeken in Google op het kernwoord K1

Na 2 jaar lang daten met mijn Amerikaanse vriendin (wij hebben elkaar om de drie maanden gezien), heb ik haar eindelijk ten huwelijk gevraagd en zijn we verloofd!
Dit forum heeft mij erg geholpen met het beantwoorden van K1 vragen maar ik zit toch nog met het volgende
Sinds 2014 ben ik werkzaam voor een Amerikaans bedrijf en zij hebben aangegeven dat zij mij graag een baan willen aanbieden in San Francisco
Eind 2016 zijn wij al door een L1 process gegaan, maar helaas niet succesvol. De vacature blijft open en ik heb aangegeven dat ik via een K1 visum naar de Verenigde Staten wil gaan.
Tot aan de approval van de NOA2, kan ik blijven werken in Nederland alleen zal ik op een gegeven moment (als alles goed gaat) naar de VS vertrekken en binnen 90 dagen trouwen. Om in aanmerking te komen voor een werkvergunning, zal een AOS+EAD worden doorgevoerd en zal ik in de US moeten blijven.
Mag ik dan nog steeds werkzaam zijn voor een bedrijf in Nederland terwijl ik in de VS woon? Mag ik dan ook Amerikaanse klanten bezoeken?
Waar ik voor wil waken, is dat mijn huidige bedrijf mij laat gaan omdat zij mij niet kunnen inzetten.
Voor degene die zijn voorgegaan, hoe hebben jullie de periode tussen K1 & EAD overbrugd wat betreft werk?
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!
Dank alvast
Paul