Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie heeft zich ingeschreven voor DV-2007
Wie heeft zich ingeschreven voor DV-2007
Ik heb mij vorig jaar ingeschreven voor de DV-2007 via een commerciele organisatie Usafis, wie heeft ervaringen met deze organisatie.
Zijn er mischien nog anderen die zich via deze organisatie hebben ingeschreven.
Weten jullie ook wanneer de trekking is?
Graag jullie reactie,
Gr.
Clife
Graag jullie reactie,
Gr.
Clife
Kan iemand mij meer vertellen over Palm coast in Florida.
Is het een leuke woonomgeving
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je even de zoekfunctie gebruikt en 'USAFIS' ingeeft, dan krijg je wel wat info.
Verder is het zo dat, indien je afgelopen zomer niks gehoord hebt, je niet ingeloot bent.
Zie ook http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... ght=dv2007
Ben je ook ingeschreven voor de DV-2008?
Verder is het zo dat, indien je afgelopen zomer niks gehoord hebt, je niet ingeloot bent.
Zie ook http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... ght=dv2007
Ben je ook ingeschreven voor de DV-2008?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Inschrijving 2008 is ook al over blijkbaar, op http://dvlottery.state.gov/ kan je je gratis inschrijven, dus ga voor 2009, succes
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
De inschrijving is inderdaad voorbij, maar je weet pas of je ingeloot bent zo ergens rond april (?) mei -> juli 2007. Als je dus ingeschreven bent voor de DV-2008, dan heb je nog altijd kans!a4plus schreef:Inschrijving 2008 is ook al over blijkbaar, op http://dvlottery.state.gov/ kan je je gratis inschrijven, dus ga voor 2009, succes
Elke
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
En inschrijven voor de DV-2009 kan van oktober t/m december. De exacte data zullen later dit jaar wel bekend worden.a4plus schreef:Inschrijving 2008 is ook al over blijkbaar, op http://dvlottery.state.gov/ kan je je gratis inschrijven, dus ga voor 2009, succes
Roland
Re: Wie heeft zich ingeschreven voor DV-2007
Ik heb me ingeschreven voor de DV 2007 via USAFIS, en gelooft het of niet ik heb gewonnen.
In tegenstelling van vele anderen op dit form is het een onbetrouwbare organisatie (scam). Het is zelfs de eerste keer dat wij uberhaupt hier aan mee deden, ongelooflijk toch? Onze ervaring met USAFIS is eigenlijk met horte en stote gegaan, maar toch hebben wij via deze organisatie een greencard mogen winnen. Voor jou in de toekomst...heel veel suc6.
http://www.rodenburggoesusa.web-log.nl
In tegenstelling van vele anderen op dit form is het een onbetrouwbare organisatie (scam). Het is zelfs de eerste keer dat wij uberhaupt hier aan mee deden, ongelooflijk toch? Onze ervaring met USAFIS is eigenlijk met horte en stote gegaan, maar toch hebben wij via deze organisatie een greencard mogen winnen. Voor jou in de toekomst...heel veel suc6.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Euh, Wim, ik denk dat je DV 2006 wilt bedoelen?WimR schreef:Ik heb me ingeschreven voor de DV 2007
Elke
Op 5 oktober 2005 ingeschreven dus telt 2006 niet mee want de inschrijving eindigd in 2006. Toch??????kastelke schreef:Euh, Wim, ik denk dat je DV 2006 wilt bedoelen?WimR schreef:Ik heb me ingeschreven voor de DV 2007
Wim, ik denk niet dat USAFIS een scam is. Er is wel veel over dit bedrijf geklaagd nadat deelnemers ontdekten hoe makkelijk het is eea. zelf te regelen. Maar dat maakt ze nog niet tot oplichters. Dat zouden ze zijn als ze niks deden, alleen een groot rond archief hadden, maar vlgs. mij schrijven ze hun klanten wel degelijk in en op de goede manier. Case in point: jullie hebben gewonnen - en nog wel meteen de eerste keer !
Gefeliciteerd en welkom hier en veel succes !
Waar in de US gaan jullie je vestigen ?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad! Ik vergiste me.WimR schreef:Op 5 oktober 2005 ingeschreven dus telt 2006 niet mee want de inschrijving eindigd in 2006. Toch??????kastelke schreef: Euh, Wim, ik denk dat je DV 2006 wilt bedoelen?

Elke
Ongelooflijk toch..in 1 keeroortjes schreef:Wim, ik denk niet dat USAFIS een scam is. Er is wel veel over dit bedrijf geklaagd nadat deelnemers ontdekten hoe makkelijk het is eea. zelf te regelen. Maar dat maakt ze nog niet tot oplichters. Dat zouden ze zijn als ze niks deden, alleen een groot rond archief hadden, maar vlgs. mij schrijven ze hun klanten wel degelijk in en op de goede manier. Case in point: jullie hebben gewonnen - en nog wel meteen de eerste keer !

Wij willen ons vestigen in North Carolina-Charlotte of omgeving.
Wij zijn nu volop in voorbereiding en alles is nagenoeg geregeld voor de grote sprong, waar zitten jullie?
Hiwat schreef:Ik heb mij vorig jaar ingeschreven voor de DV-2007 via een commerciele organisatie Usafis, wie heeft ervaringen met deze organisatie.
Graag jullie reactie,
Gr.
Clife
Ik heb mij juist laten vertellen dat de trekking van Dv -2007 rond Februari en Mei is.
Klopt het wel, dus ik denk niet dat Wim de DV 2007 heeft gewonnen ,maar DV 2006.
Clife
Je hebt het fout. De trekking van de DV-2007 is al geweest, de resultaten zijn hier te vinden:Hiwat schreef:Hiwat schreef:Ik heb mij vorig jaar ingeschreven voor de DV-2007 via een commerciele organisatie Usafis, wie heeft ervaringen met deze organisatie.
Graag jullie reactie,
Gr.
Clife
Ik heb mij juist laten vertellen dat de trekking van Dv -2007 rond Februari en Mei is.
Klopt het wel, dus ik denk niet dat Wim de DV 2007 heeft gewonnen ,maar DV 2006.
Clife
http://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2006/69146.htm
88 Nederlanders hebben "gewonnen".
De inschrijving van de DV-2008 is intussen ook al geweest:
http://travel.state.gov/visa/immigrants ... _1318.html
"Thank you for your interest in the Diversity Visa Program. The DV-2008 entry registration period, which was October 4 through December 3, 2006 is over. Online entries cannot be accepted now. For future Diversity Visa information updates, please check these DV website pages."
Hen die zich voor de DV-2008 hebben ingeschreven en "winnen" zullen in April/Mei 2007 bericht krijgen, dus wellicht dat je dat bedoeld. Nadat het bericht ontvangen is kunnen ze de visumprocedure starten die gemiddeld een maand of 6 duurt. Voordat ze officieel naar de VS kunnen verhuizen is het jaar 2008 alweer aangebroken, dus vandaar dat deze loterij DV-2008 heet.
De volgende loterij is de DV-2009, waarvoor je je zoals gewoonlijk tussen October en December 2007 voor kunt inschrijven. Ook hier krijg je in April/Mei van het volgende jaar (2008) bericht, en heb je tegen het einde van 2008/begin 2009 het visum geheel rond en kun je verhuizen.
Hen die de DV-2006 of DV-2007 hebben gewonnen zijn OF al in de VS (DV-2006 en mischien al enkele DV-2007 winnaars), OF hebben net hun visum procedure afgerond en staan op het punt te vertrekken (DV-2007). Wim heeft dus waarschijnlijk de DV-2007 gewonnen en is druk bezig met de visumprocedure.
Als je je had ingeschreven voor de DV-2007 en in Mei 2006 (ongeveer) geen bericht hebt gehad, dan heb je simpelweg niet gewonnen. Alleen winnaars krijgen bericht.
"I reject your reality, and substitute my own!"
Ja,..sorry hoor, maar ik weet toch wel aan waar ik aan mee doe?Hiwat schreef:Hiwat schreef:Ik heb mij vorig jaar ingeschreven voor de DV-2007 via een commerciele organisatie Usafis, wie heeft ervaringen met deze organisatie.
Graag jullie reactie,
Gr.
Clife
Clife
Lijkt me ook.WimR schreef: Ja,..sorry hoor, maar ik weet toch wel aan waar ik aan mee doe?
Voor de duidelijkheid:
DV-2006:
Inschrijven: Begin Oktober - Begin December 2004.
Bericht: April-Mei 2005
Visa Procedure Afgerond: Begin 2006.
Vertrek naar de VS: Eind 2006
DV-2007:
Inschrijven: Begin Oktober - Begin December 2005.
Bericht: April-Mei 2006
Visa Procedure Afgerond: Begin 2007.
Vertrek naar de VS: Eind 2007
DV-2008:
Inschrijven: Begin Oktober - Begin December 2006.
Bericht: April-Mei 2007
Visa Procedure Afgerond: Begin 2008.
Vertrek naar de VS: Eind 2008
DV-2009:
Inschrijven: Begin Oktober - Begin December 2007.
Bericht: April-Mei 2008
Visa Procedure Afgerond: Begin 2009.
Vertrek naar de VS: Eind 2009
- Bij geen bericht heb je niet gewonnen.
- De eerstvolgende loterij waarvoor kan worden ingeschreven is de DV-2009.
Klopt ie zo ongeveer?
"I reject your reality, and substitute my own!"
Bedankt voor alle info.
Ik heb de stukken net beter bekeken en heb mij ingeschreven voor DV -2008.
Clife
Clife
maartena schreef:Lijkt me ook.WimR schreef: Ja,..sorry hoor, maar ik weet toch wel aan waar ik aan mee doe?
Voor de duidelijkheid:
DV-2006:
DV-2007:
DV-2008:
DV-2009:
Klopt ie zo ongeveer?
-
- Amerika-expert
Heel veel succes voor de DV 2008, hou ons op de hoogte...oh de nieuwe Cut Off numbers zijn bekent..en eindelijk zitten we erbij..dat wordt in Maart een reisje naar het Amerikaans Consulaat in AmsterdamHiwat schreef:Bedankt voor alle info.
Clife
maartena schreef: Lijkt me ook.
Voor de duidelijkheid:
DV-2006:
DV-2007:
DV-2008:
DV-2009:
Klopt ie zo ongeveer?

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht