Mijn naam is Michel Kemp en sinds vandaag lid geworden van dit forum.
Na een aantal keren op vakantie te zijn geweest in de verenigde staten fascineert het land en zijn inwoners mij zo dat ik misschien wel wat meer met Amerika wil dan alleen vakantie. Ik kwam er tijdens mijn reizen bijvoorbeeld achter dat vele Nederlandse/Europese producten daar niet te koop zijn en andersom. Maar ook bepaalde kledingstyle, sieraden, verzorgingsproducten, meubeltjes woonaccessoires etc. zijn of niet te koop of er zit een enorm prijsverschil in. Ik zie veel Amerikaanse producten die hier niet te koop zijn waarvan ik dan denk...dat zou het bij ons goed doen en andersom.
Daarom denk ik er over na om zaken te gaan doen in Amerika, weliswaar kleinschalig maar je moet ergens beginnen

Beetje in en verkoop van diverse uiteenlopende producten op kleinschalige basis.
Zo denk ik er bijvoorbeeld over na om te beginnen met een marktkraam op braderieën en of markten of iets dergelijks i.p.v. gelijk een winkelpandje te huren.
Wellicht kan ik via dit forum de weg vinden om dit soort zaken te kunnen realiseren.
Kan je bijvoorbeeld zomaar als buitenlander in Amerika zomaar een marktkraam huren om je handel te verkopen.
Moet je bijvoorbeeld ingeschreven staan bij één of andere instantie?
Dat soort zaken hoop ik hier te vinden.
Met vriendelijk groet
Michel Kemp