Ik heb met enige regelmaat anoniem al wat threads doorgelezen, maar ik zit nu zelf toch met een vraag waar ik niet direct een antwoord op kan vinden dus vandaar deze post.
Mijn situatie op dit moment is als volgt, afgelopen valentijnsdag (14 Februari natuurlijk) heb ik het interview voor mijn CR-1 visum gedaan met aansluitend mijn medical examination. Het interview verliep voor mijn gevoel goed en na afloop werdt mij verteld dat ik de volgende dag een e-mail zou ontvangen met meer informatie over hoe ik mijn paspoort op kan sturen.
Omdat ik mijn medical na mijn interview had ging ik er al vanuit dat deze mail mogelijk langer op zich zou laten wachten totdat ze de resultaten van mijn medical hadden ontvangen. Op 16 Februari kreeg ik vanuit de kliniek de bevestiging dat deze was voltooid en doorgestuurd. Ik heb alleen tot op heden nog niks gehoord over hoe nu verder dus ik weet op dit moment niet precies waar ik aan toe ben en/of dat ik nog stappen moet zetten. Een mail naar de ambassade met dezelfde vraag heeft tot op heden ook nog geen reply ontvangen.
Ik vroeg mij af of iemand (recentelijk) het proces op een soortgelijke manier heeft doorlopen en mij mogelijk een indicatie kan geven hoelang dit ongeveer kan/zal duren.
Ik wens jullie allemaal een fijne avond toe

Groeten Jurgen