Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Data (externe harde schijven) meenemen
Data (externe harde schijven) meenemen
Hi, heeft iemand ervaring met het meenemen van externe harde schijven?
Ik heb 2 harde schijven met ongeveer 500 Gb aan data die ik in mijn bagage wil doen, maar vraag me af of dit zomaar kan?
Grt
Chris
Ik heb 2 harde schijven met ongeveer 500 Gb aan data die ik in mijn bagage wil doen, maar vraag me af of dit zomaar kan?
Grt
Chris
Re: Data (externe harde schijven) meenemen
Ik heb een externe HD meegenomen in de handbagage en één in mijn koffer, beide goed aangekomenmaster schreef:Hi, heeft iemand ervaring met het meenemen van externe harde schijven?
Grt
Chris
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik had een losse HD mee (zonder case) in mijn handbagage samen met een externe HD (in een case). Geen probleem.
K1 visa progress: Applied (10 jan ' 06); Approval (5 sept '06); Entry (15 Sept.'06); Married (14 Oct.'06); Applied for EAD I-765 & I-485 (28 Oct. '06); EAD approved (23 Jan.'07); Con. resident card approved (23 Feb '07), received (5 May '07)
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Harddisken moet geen probleem zijn, goed inpakken en in je handbagage meenemen.
X-ray is trouwens ook geen probleem, zelfs niet met flash-drives, die van mij zijn al tientallen keren "doorgelicht" en werken nog steeds evenals de laptop.
X-ray is trouwens ook geen probleem, zelfs niet met flash-drives, die van mij zijn al tientallen keren "doorgelicht" en werken nog steeds evenals de laptop.
**Klaas** http://dutcheagle.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht