Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Keuringsarts.

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
Chigger
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Keuringsarts.

Bericht door Chigger »

Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een keuringsarts die goedgekeurd is voor de visum keuringen.
Ik kan er eentje vinden in Amsterdam maar die doet geen K1 keuringen.
Die schijnt in Den Haag te zitten maar ik kan 'm niet vinden. :crazy:
Iemand anders wel?
Alvast heel erg bedankt!
hemmie
Amerika-expert

Re: Keuringsarts.

Bericht door hemmie »

Hoe bedoel je die doet geen K1 keuringen? Elke keuring voor een immigrant visum (of direct permanent resident status als je al in de VS bent) is toch exact hetzelfde? Wat doen ze dan wel?

Er is in NL maar 1 locatie waar je de medische keuring kan doen, in Amsterdam.
Terug in Texas!
Nagini
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Nagini »

Ik kan hier alleen deze arts vinden: https://travel.state.gov/content/travel ... structions.

DR R.L.P Ritz
Tesselschadestraat 4
1054ET Amsterdam
visaforusa@de-dokter.nl

Ik heb zelf mijn medical gedaan bij het International Health Center The Hague (IHCH) in 2020, maar dat was omdat ik een legacy case was. Ik weet niet of medicals van deze kliniek nog geaccepteerd worden. Ik zie verder dat er een tijdelijke stop in visa services bij het Consulaat in Amsterdam is de komende maanden is vanwege een verbouwing; als je interview in bijv Frankfurt is kun je ook een Duitse panel doctor vinden.
Yareth
Amerika-ontdekker

Bericht door Yareth »

Ha Chigger, je maakt een afspraak bij het IHCH, www.ihch.nl . Dokter Giugliano. Aardige dame.
hemmie schreef:
05 feb 2025, 15:22
Hoe bedoel je die doet geen K1 keuringen? Elke keuring voor een immigrant visum (of direct permanent resident status als je al in de VS bent) is toch exact hetzelfde? Wat doen ze dan wel?

Er is in NL maar 1 locatie waar je de medische keuring kan doen, in Amsterdam.
Dit is incorrect. Er zijn twee locaties, Amsterdam en Den Haag. Den Haag verwerkt de K1 cases.
Nagini schreef:
05 feb 2025, 15:25
Ik kan hier alleen deze arts vinden: https://travel.state.gov/content/travel ... structions.

DR R.L.P Ritz
Tesselschadestraat 4
1054ET Amsterdam
visaforusa@de-dokter.nl

Ik heb zelf mijn medical gedaan bij het International Health Center The Hague (IHCH) in 2020, maar dat was omdat ik een legacy case was. Ik weet niet of medicals van deze kliniek nog geaccepteerd worden. Ik zie verder dat er een tijdelijke stop in visa services bij het Consulaat in Amsterdam is de komende maanden is vanwege een verbouwing; als je interview in bijv Frankfurt is kun je ook een Duitse panel doctor vinden.
Alle K1 visa worden nu behandeld in Frankfurt. De geaccepteerde dokters staan hier: https://www.ustraveldocs.com/de/en/immi ... tion-cases
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer