Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

stage Recreatie

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
spliniee
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

stage Recreatie

Bericht door spliniee »

Hoi!

Van school moet ik gaan stage lopen in 2018. Het is een stage van 5 maanden en 760 uur. Nu krijg ik de kans om het in het buitenland te gaan doen. Dus ik dacht meteen aan Amerika. Heeft iemand advies over bedrijven steden? waar ik kan stage lopen of een eigen stage ervaring? Zelf zat ik te denken aan Miami.

groetjes
JoostUSA
Amerika-ontdekker

Re: stage Recreatie

Bericht door JoostUSA »

Hallo,

Leuk dat je naar Amerika wil gaan! Er zijn veel opties als het gaat om hoe je het wil aanpakken. Je zou het hellemaal zelf kunnen regelen, wat ik nu ook aan het doen ben. Of je kan een stagebedrijf inhuren voor je stage.
Maar de eerste stap is toch echt bij je school vragen naar de mogelijkheden, de rest zal dan wat duidelijker voor je worden.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer