Ik heb me afgelopen weekend bezig gehouden met het invullen van de formulieren voor m'n visum-aanvraag.
Er staat: 'First and middle names (as in passport)'. Maar mijn voornamen passen dus niet volledig in dat online formulier
Is dat een probleem? Het er met de hand nog opschrijven? Zo laten?
Jij hebt drie of meer voornamen? Daar zijn die formulieren inderdaad niet op berekend. In de angelsaksische wereld heeft men over het algemeen nooit meer dan twee voornamen.
Wat je kunt doen is het volgende: Probeer de eerste voornaam en een van de andere namen op het formulier te krijgen, en gebruik initialen voor de overige namen. Erbij plaats je de opmerking "See Attached", en je volledige naam type je op een apart vel, met verwijzing naar formulier en het nummer van de vraag waarop het betrekking heeft.
Stephanie_UCLA schreef:Ik heb inderdaad 4 voornamen.
Ik kom maar ruimte te kort voor 2 letters, maar ik zal het dan zo oplossen als jij zegt. Ik wil geen problemen krijgen daar in Amsterdam
Bedankt!
Gewoon verwijzen naar een bijlage is prima. Ik had dit probleem met de lijst van landen die ik had bezocht in de afgelopen 10 jaar. Gewoon neerzetten "please see attachment" en dan attachment eraan waarop staat "Attachment to form DS-156, #3.2" (en de gevraagde info) oid. Typ voor de volledigheid de "vraag" ook even over.
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.