Anyway, ik ben Björn, 16, Belg en doe nu mijn 5e jaar middelbare school. Alles gaat goed en in Juni 2008 ben ik er klaar mee. Dan zal ik 18 en 1 maand oud zijn. Maar ik twijfel nog veel omtrent mijn latere studiekeuze. En daarbij, waarom zou ik direct beginnen aan mijn verdere studies? Zowat al mijn vrienden hebben al een jaartje moeten blijven zitten, dus eigenlijk is het niet zo speciaal dat je wat later naar de Hogeschool gaat.
De laatste tijd zit ik in mijn hoofd met het idee om een jaar High School in Amerika te gaan doen. Het lijkt me een absoluut prachtige ervaring, iets geweldig en speciaal. Als je ziet hoeveel mensen nooit ver van Nederland/België zijn geraakt in hun hele leven. En dan kan ik in de mooiste tijd van mijn leven een jaar naar Amerika. *waaauw*. Zo heb ik ook een jaartje extra tijd om over mijn over studiekeuze te beslissen en mezelf wat beter te leren kennen.
Nu goed, het is nog wel een tijdje en ik heb nog wel wat tijd om te beslissen, maar ik vermoed dat het niet iets is waar je een maand op voorhand mee moet afkomen. Ik heb Hier al wat gelezen. Maar ik weet nu niet echt hoe het met de voorbereiding zit.
Wanneer moet ik wat/hoe/ beginnen doen als ik deze kans wil grijpen?
En als er hier mensen zijn die dit hebben gedaan, laat me aub weten hoe je het ervaren hebt! Ik ben trouwens al druk bezig met enkele blogs te lezen

Bedankt