Ik ga morgen dus naar SF en heb een non-emmigration visa in mn paspoort. Welke rij moet ik dan staan als ik uit het vliegtuig kom? Voor amerikanen of toch gewoon voor europeanen? Want ik heb al wel vingerafdrukken bv gegeven bij de ambassade. Of heeft dit niks met elkaar te maken?
Je kunt in de rij van de toeristen. Als er formaliteiten moeten worden afgewikkeld die wat meer tijd kosten, laat men je wel naar een kantoortje met een balie gaan.
Klopt, je mag alleen in onze rij als je Amerikaans staatsburger bent of een green card hebt Wel een ander formuliertje invullen in het vliegtuig, wit en wit in plaats van groen en wit.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.