Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Milde vergrijpen en verkrijgen VISA tourist of non-immigrant
Re: Milde vergrijpen en verkrijgen VISA tourist of non-immig
.
Laatst gewijzigd door jan-kees op 04 jul 2010, 15:34, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Oke, maar op het I94W formulier dat je in het vliegtuig krijgt, moet ik daar dan JA invullen bij die vraag of niet? Stel dat ik daar NEE invul namelijk, dan zou het normaal zijn dat ik via het VWP reis, gaan ze dan niet raar opkijken als ik met een visum reis? Want bij het aanvragen van het visum heb ik dus JA ingevuld omdat ik een strafblad heb..
Als je met een visum reist vul je het witte formulier I-94 in. Daar word geen enkele vraag gesteld.
.
Laatst gewijzigd door jan-kees op 04 jul 2010, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Oke! Dat is duidelijk. Krijg je dat formulier als je het vliegtuig instapt uitgereikt dan of hoe werkt dat? Ik hoef dus alleen mijn paspoort met visum mee te nemen in het vliegtuig en dan komt het goed? Super bedankt voor jullie hulp! Dit is voor mij allemaal de eerste keer, vandaar de vele vragen..
.
Laatst gewijzigd door jan-kees op 04 jul 2010, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
We gaan van 3 t/m 24 september een campertrip maken in West-USA... We beginnen in Los Angeles en eindigen in San Francisco. Stond al heel lang op m'n (ik ben Stefan btw) verlanglijstje, maar nu gaat het er toch echt van komen. De reis is geboekt, visum is geregeld dus Amerika, here we come! Super zin in! Als je nog meer tips hebt zijn ze natuurlijk altijd welkom!
.
Laatst gewijzigd door jan-kees op 04 jul 2010, 15:36, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Haha is goed, als ik eraan denk zal ik dat zeker doen! Dus je wordt binnenkort een Amerikaans staatsburger, spannend. Wat is de reden? Werk, liefde of zomaar?
Laatst gewijzigd door Rob op 15 apr 2010, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht